sobota, 25 lutego 2017

Zdążyć....

Witajcie :**

Gdzieś mi luty przez palce przepłynął,
mało czasu pozostało na nadrobienie zobowiązań.
 Dziś kartki do Ani chociaż pokażę,
wstyd oj wstyd , bo zrobiłam je już daaaawno
tylko na publikację czekały.
Wszyscy wiedzą o co biega z tymi kartkami
jeśli jednak jest ktoś ciekawy zapraszam
Zacznę od kartki okolicznościowej z serduszkiem -
z prostego powodu 
jestem z niej mega zadowolona
zwłaszcza, kiedy patrzę na moje pierwsze kartkowanie
( trzymam je na przestrogę dla siebie :DD)
Dobra... już bez gadania.
Pierwszy raz starsza córka poprosiła
żebym zrobiła kartkę na imprezę na którą została zaproszona
(podejrzewam , że kasa jej się skończyła
i najtaniej wyszło przyjść do mnie ;DDD)
Rozłożyłam swój grajdołek,
grafikę 3d jak zwykle w kopalni znalazłam,
małe tagusie z APS craft w candy 
tekturkę dostałam od Gosi
i moje ukochane fimo , kwiatki i błyskotki.
Zdjęcia robiłam w nocy bo kartka była potrzebna
 "na jutro rano"- jak zwykle.




Kolejna  Boże Narodzenie z białą śnieżynką
oj polubiłam te składaczki :))
Na koniec zając z jajkiem  i zając z kurczakiem

Grupówka 
 Banerek i mykam do żabola.


Chcę Wam jeszcze podziękować za to, że jesteście
i mnie mobilizujecie do działania.
Już tylko kilka dni zostało w lutym,
 więc jeszcze Was pomęczę :DD
bo muszę ze wszystkim zdążyć :*

{TBP}

43 komentarze:

  1. Anitko, kartka na urodziny mega CUDNA!!! Następne też śliczne! Podziwiam talent do robienia kartek . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka zrobiłaś ! Fantastyczna na 18 , te składaki są świetne na każdą okazję ( spróbuj też odwrotnie je złożyć ,będziesz miała środkową część w głębi ) Świąteczne wszystkie rewelacyjne :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko kartka na 18 świetna,zresztą i pozostałe też rewelacyjne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ekstra karteczki!!! Składaczki rewelacja! Aż mi wstyd, że się nie rozwijam w tym kierunku;)
    Buziaczki Anitko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ,a już ta urodzinowa to dopiero miodzio :)
    Pozdrawiam Anitko ,buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent Dziewczyno!!!! Swietne kartki, co jedna to bardziej wymyślna!!! Brawo Anitko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne kartka, zwłaszcza ta urodzinowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, Anitko, na osiemnastkę skradła moje serce; podoba mi się odziany manekinek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wcale sie nie dziwię że polubiłaś składaczki, bo wychodzą Ci świetnie!
    Anitko piękne kartki, a ta dla Córki jest mega:)
    nowa foremka?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Sis kochana, w składaczkach osiągnęłaś mistrzostwo, a już ten osiemnastkowy to sam miodzio. Ech, osiemnaście mieć lat...
    Buziolki<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są przecudowne :) mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kartki piękne :) A urodzinowa na pewno się spodoba. Poza tym ten brudny fiolet jest piękny i młodzieży :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczkowy zawrót głowy :) Piękne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite karteczki! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak idziesz jak burza z karteczkami, no i pełna profeska z tymi składakami, dla mnie to czarna magia;-) Zresztą moje kartki ciągle w lesie, a właściwie to w łóżku;-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anitko muszę przyznać, że osiągnęłaś mistrzowski poziom w tych kartkach. Biorąc pod uwagę że pierwsze kartki w mojej zabawie zrobiłaś w sierpniu 2016 to to co widzę dziś powala na kolana. Kartki są przepiękne . Te dwa pierwsze składaczki są naj .. ale i zające wyszły cudnie. Gratuluję talentu.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  18. Składaczki dziś wygrywają!Bardzo mi się podoba taka forma, chyba i ja wreszcie spróbuję:)) A takich "na jutro" pewnie jeszcze będziesz miała sporo:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anitko , podziwiam wszystkie karteczki , są piękne !!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anitko, nie wiem którą kartkę bardziej chwalić i za co :-). Forma składaczkowa jest zachwycająca. Grafiki wybrałaś piękne. Serduszkowa "na jutro" wspaniale ozdobiona - elementy fimo wpasowałaś genialnie!
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta pierwsza jest cudna. pozostałym też nic nie brakuje, ale jakoś tak ta pierwsza najbardziej mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o rany nie mogę napatrzeć się. na te cudownosci jakie zrobily twoje zdolne rączki
    Pozdrawiam serdecznie
    18 mnie powaliła

    OdpowiedzUsuń
  23. Anitko, ale cuda! Karteczki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anitko! Karteczki Przecudnej Urody, Wszystkie ale spodobała mi się ta z zajączkiem w jajku, Te brązowe listki bardzo ładnie zdobią - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne karteczki! Trudno wybrać, ale ta "18" jest w moich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anitko prześliczne karteczki,te składaczki mnie inspirują,muszę kiedyś spróbować :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anitko, rozwijasz się błyskawicznie! Super karteluszki zmajstrowałaś, a składaczki zachwycają - szczególnie ten serduszkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne karteczki -mnie najbardziej podoba się vintagowy zając z taczkami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne karteczki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne!!! Ta na 18stkę naprawdę mega! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne karteczki - szczególnie te składane!

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne wszystkie,ale ta pierwsza WOW cudna !!!
    Piękna kolorystyka i to dopieszczenie dodatkami...echh :)
    Buziam ponownie :-* :-* :-*

    A ja jeszcze nie zaliczyłam wyzwania u Ani...muszę włączyć Turbo przyspieszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Coraz piękniejsze te kartki! A ta na 18nastkę jest po prostu fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne karteczki w szczególności urodzinowa mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kapitalna kartka :)
    Podoba mi się bardzo kolorystyka! : )

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie kartki są piękne! Ale ta na 18 łooooooo wyszła Ci rewelacyjna :*

    OdpowiedzUsuń
  37. No ta na 18 dale czadu ! Świetna jest ! Pozostałym też niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.