piątek, 14 kwietnia 2017

Dziękuję Wam :**

Witajcie :***

Dziś mija rok od kiedy falstartem
opublikowałam swój pierwszy post :)))
Była to jedna z lepszych decyzji jakie podjęłam w życiu.
Poznałam całą masę fantastycznych ludzi,
dzięki Wam chce mi się nadal robótkować,
poznawać nowe techniki,
 a co najważniejsze mogę podziwiać Wasze prace,
w realu dzięki wymiankom.

Nie chcę tu przytaczać statystyk
nie o to tu chodzi,
chcę dziś Wam podziękować
za wszystko co mnine od Was spotkało,
za każde ciepłe słowo,
za @, smsy , rozmowy, 
za pomoc, za porady
za to, że JESTEŚCIE
Przygotowałam dla Was moich 
odwiedzających - obserwujących niespodziankę



będzie więc 
coś wyplecionego,
coś do kartek przydatnego,
jeśli zwycięży osoba xxx będzie też coś dla niej
(chyba, że ktoś chce popróbować swoich sił
proszę śmiało pisać)
coś do decu
coś dla ciała
no i coś słodkiego no bo jak bez tego :))))
Szczegóły pozna osoba, do której los się uśmiechnie 
kiedy rozpakuje przesyłkę :DD

Jeśli masz ochotę na słodkości
masz adres wysyłki w Polsce i jesteś obserwatorem
zostaw info w komentarzu.
Zabierz banerek do siebie na pasek boczny
 z przekierowaniem na dzisiejszy post.
Jeśli chcesz możesz wstawić osobny post :DD
Masz czas  od 14 kwietnia do 14 maja,
później w ciągu 7 dni wylosuję zwycięzcę,
proszę o przesłanie do mnie swego adresu
(jeśli nie otrzymam adresu w ciągu tygodnia
losuję ponownie, 
no chyba że adres posiadam
w swoim tajnym archiwum :DD)
Nagrodę wyślę do końca czerwca 2017.
UWAGA
Blogi wyłącznie z candy nie będą brane pod uwagę.


Hmmm chyba to wszystko
jest ktoś chętny??

111 komentarzy:

  1. Anitko, na Twoje plecionki zawsze jestem chętna 😀
    Cieszę się, że rok temu zdecydowałaś się na ten krok i że wytrwałaś, zresztą byłam jedną z tych, co Cię do tego namawiali 😇
    Gratuluję więc tego pierwszego roczku, życzę kolejnych, no i oczywiście ustawiam się w kolejce (czyżbym była pierwsza?).
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt 🐣

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko no ba kto nie byłby chętny na taką rozdawajke. Ja tam na twoją plecionke zawsze stanę w kolejce bo są cudasne. Gratuluję ci roczku i życzę kolejnych owocnych lat zarówno w blogosferze jak i w robotkowaniu. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ba pewnie że jestem chętna ;D
    Anitko gratuluję pierwszego roczku, choć mnie sie wydawało, że jesteś z nami od dawna
    Życzę kolejnych tak owocnych, a nam cobyś tak nie znikała
    Dzięki Kochana że jesteś
    Buziaki przesyłam i Radosnych Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Anito, gratuluję rocznicy :) Ja oczywiście jestem chętna na Twoje plecionki, więc przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że jestem chętna na niespodziankę od Ciebie :) Też mi się wydawało, że jesteś z nami o wiele dłużej niż roczek :) Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje roczku:) Życzę Ci również jeszcze wielu wspaniałych lat w blogosferze:) Ja jestem raczej cichym podglądaczem, ale postaram się częściej pozostawiać ślad po swojej wizycie:)
    Chętnie również przyłączę się do zabawy:)
    A korzystając z okazji chciałabym również złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia świąteczne:) Wesołych Świąt!!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko, życzę kolejnych rocznic blogowania i nieustającej weny. Pozdrawiam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No wiadomo żem chętna :)))))) zawsze, wszędzie i na wszystko (?) (Jakoś to dziwnie brzmi :P)
    Dużo dużo latek w blogosferze co byś z nami była na zawsze (awsze,awsze) (Kiedyś oglądałam Pingwiny z Madagaskaru i tam padło słowo "zawsze" i któryś tam zrobił echo "awsze, awsze" i tak jak nam się przypomni to śmieszkujemy z tego)
    Buziaki :******

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roku :) Życzę kolejnych, wspaniałych lat w sferze blogowej :)
    Oczywiście koło Twoich cudów przejść obojętnie nie można, więc z miłą chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anitko Kochana gratuluję rocznicy i życzę Ci kolejnych latek blogowania!:) Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    P.S Dziękuję za piękną karteczke z życzeniami, byłam mile zaskoczona :)
    Zdrowych, radosnych Świąt! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne gratulacje w okazji rocznicy blogowania! Wielu dalszych inspiracji Ci życzę! Ja rónież chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Banerek wisi na moim blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie i świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sis kochana, chyba nie myślisz, że może mnie tu zabraknąć. Banerek porywam, a Tobie życzę jeszcze 100 lat radosnego blogowania.
    Ściskam mocno {PBT}

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie niedawno też minął roczek blogowy i uważam tak jak Ty, że była to najlepsza decyzja ostatnich lat:)
    Anitko - życzę Ci kolejnych wielu takich lat blogowania:)
    Banerek już u mnie wisi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No pewnie, że jestem chętna na takie cukieraski no i te słodkości, bez których ja tez nie daję rady :) Gratuluję rocznicy bloga. Chyba dla każdej z nas założenie bloga było świetną decyzją w życiu :) Wszystkiego dobrego Ci życzę i nieustającej weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci Anitko pierwszego roczku - ale to zleciało! Mam nadzieję, że będziesz z nami wiele kolejnych lat. Na prezenty nie trzeba mnie namawiać więc chętnie spróbuję szczęścia w Twojej zabawie.
    No i jeszcze raz - spokojnych i radosnych Świąt!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anitko, gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych, twórczych latek!
    Pięknych, rodzinnych Świąt dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko kochana, kusisz słodkościami... to i ja się ustawiam w kolejce :-)
      Banerek jutro będzie.

      Usuń
  17. Anitka gratulacje z okazji pierwszych urodzin , ale to zleciało niesamowicie . Ciesze się że sie pojawiłaś w tym blogowym świecie. Życzę dalszych wielu lat blogowania i nieustającej weny twórczej Oczywiście banerek porywam do siebie i staję w kolejce po zawartość tego wielkiego pudła :-)
    Buziaczki , smacznego święconego jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego co najlepsze, najwspanialsze i najpiękniejsze, a przede wszystkim zdrówka, spokoju, miłości i radości dla Ciebie i Twoich bliskich.

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę kolejnych lat blogowania.Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Anitko i życzę Ci wielu lat blogowania:) Z miłą chęcią ustawiam się w kolejeczce;)
    Tobie i Twoim bliskim życzę radosnych i spokojnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Smarkula:-D A tak na poważnie, to fajnie, że jesteś częścią blogowego świata i życzę sobie (egoistka:-))abyś była jeszcze dłuuugo i abyś zawsze wnosiła tyle pozytywnej energii do tego naszego świata ile do tej pory. Zapisuję się oczywiście na coś plecionego, w końcu plecionego nigdy za wiele:D Pięknych Świąt Anitko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no baaaa, jasne. że smarkula ;DDD - przypadł Ci zaszczytny nr
      18 :)))

      Usuń
  22. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę wielu lat w blogowy świecie.
    Życzę zdrowych, radosnych i rodzinnych świąt. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie gratuluję pierwszej rocznicy, życzę aby były kolejne i kolejne i jeszcze kolejne. Super, że jesteś z nami, a na prezenty się oczywiście chętnie zapisuję :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anitko oczywiście,że się zapisuję i gratuluję serdecznie tej 1 rocznicy,ale z banerkiem rozprawię się po świętach ,teraz wiadomo jak jest .
    Dziękuję pięknie za karteczkę .
    Zdrowych i Spokojnych Świąt Anitko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anito! Gratuluję Ci Pierwszej Rocznicy, I również zapisuję się, Radosnych Świąt - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy! :-) I życzę kolejnych lat czerpania radości z blogowania.
    Banerek kradnę i wieszam u siebie. A co! Znaczy się... Ja też się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje roczku ja mam już od ciebie śliczności ale się zapisuje i stoję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję roczku !To już rok ? Jak to zleciało !
    Na prezenty ja pierwsza , więc z radością się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję roczku! I również wyrażam chęć na słodkości :)
    Życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje! zdrowych, wesołych świąt życze przy okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję roczku i życzę wielu wspaniałych pomysłów na kolejne lata:) Radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj pewnie Anitko ze sa chętni! Co prawda mam juz Twoje dwa koszyki i je namiętnie używam ale chetnie ustawie sie w kolejce, bo zabawa fajna no i gratuluje Kochana pierwszej świeczki! Niech wena Cie nie opuszcza a każde powstałe dzieło niech daje Ci mnóstwo radości i daje kopa do dalszego tworzenia!!!! Z urodzinowymi pozdrowionkami😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  33. I mnie nie może tu zabraknąć:) Gratuluję roczku! i życzę wielu kolejnych rocznic, bo smutno tu bez Ciebie by było:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Anitko, moje gratulacje z okazji roczku!! :)
    Chętnie zapiszę się do twojej zabawy, ustawię w długiej kolejce i będę trzymać kciuki za losowanie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję rocznicy i pragnę zdobyć te wszystkie słodkości :) Mój blog: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Obserwuję jako Margotka Em. Zabieram banerek i czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co oznacza: "blogi tylko z candy nie będą brane pod uwagę"? Też jestem świeża w blogowaniu i nie rozumiem o co chodzi?
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyjaśnienie, teraz wszystko dla mnie jasne, chociaż chyba się nigdy nie natknęłam jeszcze na takiego bloga. Pozdrowienia !!!

      Usuń
  36. Serdecznie gratuluję rocznicy blogowania i z wielką chęcią ustawiam się w dość już pokaźnej kolejce...pozdrawiam cieplutko:)) i banerek zabieram do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale jest kolejka do nagród :*** Ja też z chęcią wezmę udział :)
    Sto lat blogowania i jeden dzień dłużej :***

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka długa kolejka, ale cóż tam, ustawie się na końcu i będę niecierpliwie czekała na wynik. Chętnie przygarnę jakieś Twoja cudeńko :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  39. 100 lat! 100 lat!!! Gratulacje! Stoję w ogonku, bez banerka, a co tam:) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Kto jak kto, ale Ty Jolciu możesz i bez banerka, zawsze jesteś u mnie z dobrym słowem :**
      33.

      Usuń
  40. Kurcze!!!!! o mało nie przegapiłam!!!!
    Moja kochana życzę Ci nieustającej weny i po prostu bądź z nami jak najdłużej!!!
    Stoję grzecznie w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anitko gratuluję pierwszych urodzin i życzę wielu kolejnych. Z przyjemnością zapisuję się do Twojego candy i z niecierpliwością czekam na wyniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ogłosiłaś zabawę dopiero kilka dni temu, a tu już tylu chętnych czeka :) Ale to nic, również ustawiam się w kolejce. Pobuszowałam trochę u Ciebie i mi się spodobało, więc zostaję i będę wpadać od czasu do czasu :)
    Banerek na http://zlepekmoichklepek.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję pierwszego roczku! Pięknie tu u Ciebie, na pewno będę zaglądać częściej :)
    Z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy. Banerek wisi na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratki wielkie z okazji rocznicy blogowania Anitko,kusisz słodkościami więc przyłączę się do zabawy.Banerek zabieram :)
    Życzę kolejnych wspaniałych roczków w blogowym świecie:)))
    Buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anitko przede wszystkim gratuluję pierwszej rocznicy blogowania.
    Dobrze,że jesteś i dzielisz się z Nami swoim talentem .
    Wszystkie Twoje prace są prześliczne i choć bardzo rzadko zapisuję się na takie zabawy to Twoje prace są tak wspaniałe, że muszę spróbować szczęścia i dołączam do zabawy.
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego Anitko i kolejnych owocnych rocznic w Naszym blogowym świecie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Anitko, jak to milo czytać, że Ci się chce, że jesteś zadowolona, oby ten stan trwał bez przerwy :)
    I ja się zapisuję w tej długaśnej kolejce. Banerek porywam do siebie i zaczynam dobrze się bawić :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję roczku - życzę kolejnych lat blogowania i staję grzecznie w kolejce. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. To dopiero roczek, miałam wrażenie, że dłużej już z nami jesteś :).

    Chętnie i ja przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  49. No Kochana oczywiście, że się zapisuję u Ciebie na słodkości :) Gratuluję roczku hmmmm czyżbyśmy w podobnym terminie zaczynały :) ha ha ha ha i w tym samym terminie mamy Candy ha ha ha ha :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Anitko, z wielką przyjemnością ustawiam się w długiej już kolejce. Życzę ci wszystkiego co najlepsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam prezenty - miłe niespodzianki.
    Baner: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Miłego, udanego dłuższego weekendu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. No to ładny roczek masz :)) Oby takich więcej :))
    Zabieram banerek, bo twoich prac nie znam ale chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Życzę kolejnych twórczych lat! Akurat od czerwca jestem w kraju. Banerek wisi na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę dalszych równie miłych i udanych.
    Ustawiam się w tej długiej kolejce. Może się uda i dotrze do mnie coś wyplecionego i coś przydatnego do karteczek.
    Obserwuję jako Marille. Banerek tu - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Chwilowo nie mogę zaobserwować, bo Blogger błędzi ciągle, ale będę wracać i dopnę swego.

    OdpowiedzUsuń
  56. wspaniałe kolorowe strony bloga u Ciebie zostaję a wpadłam przypadkiem:)
    życzę wytrwałości i wiele inspirujących dni:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Rzutem na taśmę zdążyłam :)
    Ja ostatnio jakaś zawieszona jestem z moim blogiem i wszystko robię z jakimś opóźnieniem.
    Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie! :)
    I trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.