niedziela, 12 marca 2017

"50tka"

Witajcie :**
Wiatr tu już powoli wymiata zaglądaczy
ale wytrwałym z całego serducha dziękuję.

Ostatnio pokazywałam Wam
same flaszeczki ;)))
dziś pora na opakowanie na flaszeczkę.

Jakiś czas temu, poproszono mnie o koszyk dla pana,
który kończył 50te urodziny.
Pozbierałam wszystkie wstążeczki,
błyskotki nawet kwiatek z papieru wymodziłam.
Koszyk spodobał się zamawiającej
a na imprezce zrobił podobno furorę
(tak mi przekazała moja Werka)
Ja osobiście jestem z niego zadowolona
i najważniejsze, że przyniósł radość.

Przygotujcie się na kilka fotek







Koszyk zgłaszam do Reni 

Przepraszam, że nie u wszystkich wstawiam komentarze, zaglądam na bierząco,
żeby zaległości kosmicznych nie mieć.
Mykam szybciutko do Was,
Bo Werka mi lapka zabiera.

Dziękuję za to, że JESTEŚCIE
mimo, że mnie prawie nie ma.


TulamBuziamPozdrawiam
{TBP}


55 komentarzy:

  1. Szalona 50-tka;) he he Pięknie Ci ten gorsecik na flaszeczkę wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i wcale sie nie dziwię, ze sie spodobał, bo gorsecik wyplotłaś pierwsza klasa;)
    buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelka!
    Nieźle pobudza wyobraźnię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyszło! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW !!! Świetnie opakowana flaszeczka,super pomysł i wykonanie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny! I który facet nie byłby zadowolony z takiego prezentu?!? Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie żeś wyplotła. :) Opakowanie na flaszeczkę pierwsza klasa. Ty to masz pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w moim urodzinowym candy. Jutro zapraszam po wyniki. Powodzenia. :)

      Usuń
  8. Anito bardzo eleganckie i z humorem to plecione opakowanie na butelkę.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny koszyk :)
    Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Ale precyzja i świetne wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny, sexi kosz na flaszeczkę :*
    Buziaki Kochana :*****

    OdpowiedzUsuń
  12. 50tek chętnie przytuli :) Super! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, lekko frywolne, ale na taką okazję idealne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sis kochana, koszyk jest cud, miód i malinka. Oj, żebym to ja miała takie kształty - też bym robiła furorę.
    Buziolki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu super! Świetny pomysł na prezent - nietypowy i baaardzo pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szalona ta 50 -tka :) Gorset rewelacyjny :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, no... wcale się nie dziwię, że robił furorę, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O raju, jaki piękny gorset "uszyłaś". Jest fantastyczny. Te kształty i ta czerwień działają na wyobraźnię 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW....ale super prezent....ale z Ciebie zdolniacha:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anitko no bombowy ten gorsecik a biuścik wypleciony genialnie !! Nie wspominając już o tych czarno czerwonych dodatkach . Jak dla mnie genialna praca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Anitko! Ten gorsecik to po prostu arcydzieło ! - Pozdrawiam Goraco

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ swietny prezent Anitko!!! Robisz swietne rzeczy z wikliny, podziwiam i gratuluje!!! No i sciskamy z Zochna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anitko, nie mogę wyjść z podziwu, że tak pięknie to ukształtowałaś, no i te ozdoby!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy pomysł. Gorsecik na butelkę wyszedł super.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anitko! super pomysł i piękne wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  26. No...bardzo seksowny ten koszyczek i zgrabniutki taki. To uroczy i zabawny pomysł na opakowanie flaszeczki. Wyszło ślicznie.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem :) Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  28. Wcale się nie dziwię, że koszyk zrobił furorę - jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Musiał zrobić wrażenie bo jest ekstra!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. No no to dopiero świetny gorset i ta koronka cudo. Sama bym chciała dostać taki na moje 40 urodziny, które zbliżają się wielkim krokami ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. o jaaaki "mrrrrraaauuuu..." ;) Superowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Anitko, koszyk bombastyczny :) Nie dziwię się, że zrobił furorę. No i rozmiar miseczek też odpowiedni ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszyczek jest wspaniały,noo podoba mi się i już :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bosssssssski! Jest niesamowity i w sam raz na taka rocznicę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny gorsecik w odpowiednim rozmiarze:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, wow, wow! Rewelacja :) Masz Ty wyobraźnię i zdolności :) Prezent idealny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie dobrałaś dodatki;) Nie dziwię się, że zrobił furorę;)

    OdpowiedzUsuń
  38. O kurcze! Wygląda rewelacyjnie, świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie dziwię się, że się spodobał, zapewne bardziej męskiej części, bo jest taki seksowny, że hej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna, oryginalna praca! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Oryginalny pomysł na opakowanie flaszeczki. Nie dziwię się, że wszyscy oglądali z każdej strony. Gorsecik to doskonały pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  42. Twój koszyk jest rewelacyjny :-) oryginalny, przykuwający spojrzenie... cudny!

    OdpowiedzUsuń
  43. WOOOW !!!
    Ale czadowy gorset !!!
    Jestem oczarowana :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anitko,jaki seksowny koszyk,bardzo oryginalny pomysł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest sliczny i świetny prezent .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj, podziwiam bardzo - pięknie wypleciony gorsecik i te wszystkie sexi dodatki, że oczu nie można oderwać :-). Właściwie jak dla mnie to ta flaszeczka mogłaby być nawet pusta, bo samo opakowanie bardzo by mnie ucieszyło :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. wow, rewelka, nie no padłam :D :D!

    OdpowiedzUsuń
  48. Koszyczek-gorsecik cudny, wyjątkowy i jedyny!!

    OdpowiedzUsuń
  49. nigdy nie widziałam tak oryginalnej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny, naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.