wtorek, 16 maja 2017

Wyniki, wyniki, wyniki :))))))

Witajcie :))

Zanim przejdę do wyników 
proszę Was o urodzinowe wsparcie dla Lili
wiem, że już wpłaty docierają- dziękuję Wam za to.


Ależ mi się ryjek ucieszył, 
w pierwszej rozdawajce jaką organizowałam
zadeklarowało udział 10 osób,
a w urodzinowej było Was aż 50!!!!


Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa jakie zostawiacie
pod moimi wypocinkami ,
za to, że JESTEŚCIE.

dobraaa nie przeciągam
ponumerowałam Wasze komentarze
później poleciał genarator w ruch
taaadaaaam :



Ja już wiem :)) 
Gratuluję, dziekuję Wam za zabawę i tak liczny udział,
mam nadzieję, że nowe obserwatorki zostaną na dłużej
Zaglądajcie, obiecuję kolejne rozdawajki :))

{TBP}

30 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Ani a tobie kochana dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam bliziutko ale tym razem gratulacje dla Anusi! Dziękuję Anitko za miłą zabawę i przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anituś, dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję Ani.
    Grosik dla Lili już wpłaciłam.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko, dzięki za dreszczyk emocji ;-)
    I wielkie gratki dla Anulki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie Anitko dzięki za zabawę! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni i zazdraszczam :* Tobie Kochana dziękuję za zabawę :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Że, niby ja wygrałam ???? nie no ja nie wierze , ta maszyna się chyba się pomyliła, przecież ja nie mam szczęścia w losowaniach !!
    Anitko nadal jestem w szoku , powiem tylko DZIĘKUJĘ !!!
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) A Tobie dziękuję za fajną zabawę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Ani a Tobie Anitko kosz buziaków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Aneczki a Tobie dziękuję za zorganizowanie fajnej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyni. I piekne podziękowania za zorganizowanie zabawy.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę, gratulacje dla Ani.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Ani i buziaki dla Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęściara z Ani! Gratuluje oczywiscie i sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne gratulacje dla Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Ani wygranej i dziękuję za zabawę :)
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Ani!!! Dziękuję za zabawę:)) Miłego dzionka:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Ani, a tobie Anitko za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwyciężczyni :) Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Ani, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anitko, dziękuję za zabawę, a Ani gratuluję wygranej.
    Buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję Danusi i dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla zwyciężczyni! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. lucky with no! Congratulations, of course, and I'm screaming

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.