wtorek, 18 lipca 2017

Żyję :))))

Witajcie :****
Słoneczka moje jak miło chociaż
na chwilkę pokazać się Wam.
Strasznie mi Was brakuje,
zaglądam do Was po cichutku, 
głównie przed snem,podziwiam Wasze cuda.
Czy będzie mnie więcej niż ostatnio?
Hmmm... nie wiem.
Zmieniłam pracę, pierwszy raz w życiu 
mam NORMALNEGO pracodawcę,
ostatnio miałam samych świrów,
teraz jest dobrze.
Na razie umowę mam do września, 
mam cichą nadzieję, że mnie zostawią- oby :)

Dobra koniec smentów :)))
Dziękuję Wam za pamięć,
za wszystkie @, smy i telefony
jesteście WIELKIE.

Robótkowo u mnie spokojnie, coś pomalutku dłubię
będę Wam to pokazywała.
Dziś przychodzę z koszyczkiem,
 jest już w nowym domku więc mogę bezkarnie pokazać;DD
Uprzedzam, wyszłam z wprawy, 
muszę poćwiczyć  bo zapomnę
jest do czego się przyczepić
wybaczcie.



Następnym razem będą.....
zobaczycie :***

Dziekuję za to, że JESTEŚCIE :***

Edit: Ehhhhh, zapomniałam zgłosić koszyk do Reni:((
Reniu pozwolisz jeszcze dopisać??
Spróbuję, najwyżej wyrzuci:DDD

45 komentarzy:

  1. Koszyk jest super!!! Gratuluję nowej pracy i normalnego pracodawcy-tylko ktoś, kto miał kiedyś pracodawcę świra potrafi to docenić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dziś normalny to rzadkość w moim regionie

      Usuń
  2. No nareszcie!!! Odezwałaś się 😆😆😆 Cieszę się że wracasz, bo pusto w blogosferze bez Ciebie! Buziaki 😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie!!! Odezwałaś się 😆😆😆 Cieszę się że wracasz, bo pusto w blogosferze bez Ciebie! Buziaki 😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko rany julek żyjesz haha. Kochana wiadomo ze blog blogiem a życie życiem ale tak nudnawo tu bez ciebie i twoich pięknych prac. Gratki z nowej pracy i normalnego szefa. A koszyczek sliczniutki. Buzka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Anitko! dziewczyny wiedzą co piszą...pusto bez Ciebie:)) Dobrze że jesteś, trzymam kciuki za nową pracę! Koszyczek bardzo fajny! Nie czepiaj sie:)) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wzorek oj jak dobrze ze znowu jesteś

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi banan wyskoczył. Nie masz pojęcia jak się cieszę:-)No nareszcie Kobieto! Wysmarowałam Ci wczoraj wieczorem całe kazanie o wyzysku i życiowych priorytetach, smykałka pedagogiczna się we mnie odezwała i życiowe doświadczenie. Dobrze że w nocy nie wysłałam bo jak rano przeczytałam to sobie pomyślałam, że chyba się do mnie już nie odezwiesz jak to wyślę:-D Super, że Ci się powolutku układa, a od koszyczka wieje optymizmem więc głowa do góry, dasz radę, kto jeśli nie Ty:-D Uściski serdeczne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wyślij mi ten elaborat!!!
      Buziaki kochana.

      Usuń
  8. To ja trzymam kciuki za tę nową pracę, żeby była jak najdłużej :)
    Koszyczek super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super koszyczek!
    Powodzenia, Anitko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobrze ,że żyjesz ::)))Oj chciałabym pleść tak jak Ty !! Koszyczek jest fantastyczny :) Muszę się wybrać kiedyś na lekcje do Ciebie i i już :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ci Anitko z całego serca i mocno trzymam za Ciebie kciuki. W życiu nie zawsze jest pod górkę! Koszyczek jest śliczny, wcale nie wyszłaś z wprawy.
    Trzymaj się cieplutko i wpadaj czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny koszyczek :) Trzymam kciuki, żeby udało Ci się z pracą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten koszyk jest - cudeńko :) Trzymam kciuki za przedłużenie umowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj po przerwie) Będzie dobrze, mam nadzieję, ze wszystko Ci się ułoży dobrze w nowej pracy. A koszyczek bardzo ładny taki delikatny. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie podobnie do Oli wyskoczył banan na dziubie jak zobaczyłam , że w końcu dałaś znak , że żyjesz. Nie ma takiej opcji żebyś na tak długo znikała. Musisz sobie wygospodarować choć pół godzinki w tygodniu żeby się tu pojawić. Strasznie smutno bez Cebie .
    Cieszę się , że masz prace z normlnym pracodawca i oby była już aż do emerytury, co a Ci być lepiej niż mnie :-)
    A koszyczek cudny jest i nie marudź. Wiem bo go mam i bardzo mi się podoba. ZDIĘKUJĘ !!
    Buziaki i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za nową pracę! :) Wiem że czasem trafia się na świrów! :) Ale jak już się dobrze trafi to aż miło do pracy iść !
    Koszyczek fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielki powrót - z cudnym koszykiem :) Trzymam kciuki za nowy etap w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  18. No masz szczęście ze dodalas bo bym musiała ochrzan pisac a na tel nie lubie;) koszyczek jest cudny.:)
    Buziaki Kochana i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny koszyk, ja w nim nie widzę żadnych niedociągnięć! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna praca :) Gratuluję korzystnej zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny koszyk. :-)
    Gratuluje normalnego pracodawcy, bo to rzadkość... :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszyk super... I dobrze, że jesteś, kochana :) <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Anitko! Jak Dobrze Cię widzieć, Gratuluję nowej pracy i życzę Ci Aby trwała jak najdłużej, Koszyczek Jest Cudowny i ładne ma kolory - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Sis kochana, dobrze widzieć Cię z powrotem. Trzymam kciuki, żeby przedłużono Ci umowę. Dobry pracodawca to dziś prawdziwy skarb.
    A pastelowy koszyczek jest przepiękny.
    Tulam mocno<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie że jesteś Anitko:) Powtórzę za Gosią - normalny, dobry szef to skarb, trzymam kciuki:)
    Koszyczek cudowny! Oprócz tego że perfekcyjnie wykonany to jestem zachwycona też jego kolorystyką, świetna!Pozdrawiam Anitko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny koszyczek w ślicznych kolorkach! powodzenia w nowej pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Anitko! Nie wolno tak znikać :) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anitko fajnie ze żyjesz! A koszyczek sliczny :) powodzonka w nowej robocie a nas wiesz gdzie znalezc hehe;):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny koszyczek:) Powodzenia w nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem,co Ty chcesz od tego koszyka,jest świetny,fajny kształt i super kolory,trzymam kciuki za przedłużenie umowy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny koszyczek,mnie bardzo się podoba :)
    Życzę Ci powodzenia w nowej pracy :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, chciałabym takie koszyki pleść ... jest super!
    Gratuluję normalnego pracodawcy, trzymam kciuki za przedłużenie umowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszyczek jest super. Anitko powodzenia w nowej pracy. Cieplutko pozdrawiam 😊 💗

    OdpowiedzUsuń
  34. To nowa przyszłość przed Tobą :) Trzymam kciuki oby lepsza :) Koszyczek cudowny, myślałam, ze to gotowiec z Ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anitko koszyk rewelacyjny.
    Gratuluje i powodzenia w nowej pracy.
    I dziękuję za wiele serce 💗

    OdpowiedzUsuń
  36. Anitko, koszyczek super. za prace trzymam kciuki, żeby była jak najdłużej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję i życzę powodzenia w nowej pracy ;) A koszyczek wspaniały. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. anetko, super basket. For work I keep my fingers crossed for as long as possible.
    Best wishes

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.