czwartek, 23 czerwca 2016

Wymianka prezentowa u AnGer




Witajcie :**
Dziś wieczorkiem przyszła kolej i na mnie, żeby się chwalić. Ale jak to ja na początku witam moje nowalijki w babińcu, ale przybyło mi tak DUUUŻO, że musiałabym post osobny pisać- czy mogę Was uściskać grupowo??? Kochane moje Donia,LAWENDOWA MANUFAKTURA,Honorata Bielecka,Agri Jeden Małgorzata,Mafalada&Mouse,Ewelina Smak - ona cudne makramy robi zobaczcie koniecznie, kobiety moje kochane rozsiądźcie się wygodnie, bawcie się dobrze i podpowiadajcie, radźcie czy krzyczcie jak coś trzeba.
Dziś ma być szybko, więc pędzę lecę gnam.
ANIA znana jako AnGer ogłosiła u siebie wymiankę prezentową,polosowała kto , komu wysyła paczuszkę. Mi przypadła w udziale Agatka Baran znacie ją z bloga Robótki Ręczne Na Wesoło  tulaski dla Zosi :** Powiem wam tak, poległam na starcie, my z Agatą świeżo po wymiance prywatnej jesteśmy, no to co ja mogę jej wysłać??
Jak wybrnęłam z tego- sami zobaczcie.
Zaczęłam od opakowania
w sumie od końca pokazuję, bo tu już kokardka :**

a w środku :
kilka różyczek robionych ze wstążki,
mój najnowszy frik- czyli fimo +silikonowe foremki
kilka różyczek papierowych
kilka serwetek (nowych :DDD) i trochę słodkości
No przecież jeszcze zapomniałabym :DD mój jagodowy koszyczek z poprzedniego posta zobaczycie go tutaj

Paczka dotarła więc mój post mogę pokazać:))
Ja dostałam swój prezent od RUDEJ czyli Agnieszki z bloga NIE Z CHIN, wiecie co ona ma tak niesamowicie zdolne łapki, ja brałam w rękę każdego tulipanka, kosmetyczkę- która jest niesamowicie miękka i milusia- wywracałam na lewą stronę sprawdzić jak to jest uszyte i nie wiem ://i zabrała ją już młodsza córka :DD, i te podkładki, rany cudeńka :** a kryształkowe kwiatki- słów mi brakuje- Agnieszko z całego serducha bardzo, bardzo Ci dziękuję :*
Sami zobaczcie :


Aniu z tego miejsca ukłony za organizację, bardzo Ci dziękuję i Wam dziewczyny za zabawę.

Kochani moi już Was nie meczę, moja pierwsza zabawowa wymianka za mną, przede mną jeszcze wiele prywatnych.
Dziękuję, że mnie odwiedzacie i do babińca się dopisujecie. A serwetki nadal szukam :**
{TBP}



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.