piątek, 21 października 2016

Kartki do Ani.

Witajcie w piąteczek :))

Grono obserwatorów powiększyło mi się o 2 nowe osoby,
jest mi bardzo miło, że postanowiliście dołączyć
ku mojej ogromnej radości :*
Myślałam, że z ustalaniem kto jest nowy problemów 
nie będzie, ale teraz nie mogę "dojść"kto to taki, 
więc muszę zmienić swoje dotychczasowe nawyki
i po prostu Witam i do serducha tulam.

Październik nieubłaganie biegnie ku końcowi, 
rozkładając i składając bajzelek
udało mi się skończyć kartki do naszej Ani
szczegóły zabawy
znajdziecie na blogu Iwanki :***,
na który serdecznie Was zapraszam :))

Od początku miałam pod górkę z jej wytycznymi.
1.but/skarpeta
Już prawie byłam gotowa
 swoją spreparować , ale szkoda mi się Was zrobiło
-zrezygnowałam.
A co Anitę ratuje? No serwetki :DDD
znalazłam jedną , przerobiłam na papier
wycięłam z niej skarpetkę ,
później tekturka, papierki, scrapki, napis
wszystko od Was :*
2. wg mapki
A tu to z brokatem poszalałam :DD
córka po swoich zaproszeniach duuużo resztek mi oddała
3.ramka
Oj tu to nie wiem czy nie przekombinowałam,
Nic mi do głowy nie wchodziło,
 znalazłam dużego scrapka od którejś z Was
to była raczej serwetka, ja wycięłam środek-
została ramka,
potem tusz, tusz, tusz
no i napis mi się zgubił,
oj tam , oj tam może szefowa zaliczy
Na koniec zestawienie

Żeby tradycji stało się zadość :DD
Anulkowy banerek
mykam karmić żabola :DD
i zaległości u Was nadrabiać.



Życzę Wam , oby tylko dobrze się działo :)

Dziękuję za to, że jesteście 
{TBP}






49 komentarzy:

  1. Oł, jeee :-) Ale się podziało! A ta brokatowa, prosta ale jaki efekt!
    Cudne wszystkie!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne... ale ta czerwona... mmmm.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja powiem tak: pierwsza najbardziej mi się podoba, fajnie prezentuje się ta skarpeta! Anielska też niczego sobie, a w ostatniej, faktycznie napis troszkę się zgubił. Ale dałaś radę, a ja jestem w lesie z kartkami :( Miłego weekendowania Ci życzę i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poradziłaś sobie z wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko wszystkie trzy sliczne ale ta pierwsza skarpetka mnie zauroczyła, tak fajnie sie odróżnia od reszty kartki, super!!! No o swietnie ze każda kartka w innej technice, to sie chwali!!! Ja nad swoimi wciąż pracuje:) sciskam wieczornie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzeczywiście, że brokatu nie szczędziłaś Anitko;)Ale przecież karteczka świąteczna, więc błyskotki wskazane;)Wszystkie śliczne, ale najbardziej spodobała mi się okolicznościowa, bo jest w niej coś tajemniczego... Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, pierwsza cudna! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki...ta brokatowa jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki ! Szczególnie ostatnia mi się podoba :) Ma wspaniałą kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anitko! Karteczki są bardzo Śliczne, Ostatnia mnie zauroczyła - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Anitko Ty wiesz że jesteś genialna !! Robiłam dziś swoje kartki i co się naklęłam pod nosem nad tą ramką którą se sama wymyśliłam !! Nic mi nie szło.. no ale ja nie wpadłam na pomysł co by scrapka pozbawić środka :-) Nawet jak by w tym środku były diabelskie rogi tez bym zaliczyła za ten pomysł !!
    Dwie pozostałe kartki tez sa bardzo pomysłowe . popatrz jak taka prozaiczna zabawa karkowa rozwija naszą kreatywność i o to w tym wszystkim chodzi !!
    Dzięki wielkie za udział w zabawie i buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie pocieniowana ramka, właśnie ta kartka podoba mi się najbardziej. Dwie pozostałe też są urocze. Fajnie wygląda brokatowe tło. Miłego weekendu Anitko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anitko nie narzekaj, bo kartki są śliczne:)
    I jak juz wiesz pierwsza i ostatnia podobają mi sie najbardziej;)
    Buziaki przesyłam i miłego weekendu zyczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie juz nie narzekam, po tym jak burę od Danuśki dostałam :))) cieszę się z tego co robię

      Usuń
  14. Zaszalałaś karteczkowo. Wszystkie trzy spełniają wymagania. Szefowa zaliczyła. I nie było bać żaby 😉 Moze napis faktycznie niezbyt widoczny, za to taki tajemniczy 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. No i Ania zaliczyła, bo takich pięknych kartek nie dałoby się nie zaliczyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. No i Ania zaliczyła, bo takich pięknych kartek nie dałoby się nie zaliczyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki! Wszystkie, bez wyjątku!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana karteczki cudaśne, no może szkoda tego zanikłego napisu na ostatniej ale co tam to taki drobiazg bo reszta wygląda świetnie.Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie sobie poradziłaś, ratując się serwetkami. Super kartki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Anitko! U mnie słonecznie:) Super kartki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie są świetne, Anitko!
    Ta z ramką jest naj :)

    OdpowiedzUsuń
  22. muito lindo trabalho !!!
    seu blog é muito bonito..
    grande abraço..
    :o)
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysłowe, i wszystkie w temacie :) Też życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sis kochana, Ty koniecznie musisz robić karteczki, bo super Ci to wychodzi. Skarpetka jest super!
    Buziolki niedzielne<3
    {PBT}

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne karteczki! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjnie sobie poradziłaś!! Najbardziej mnie urzekła skarpeta:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne są wszystkie i każda ma swój urok:) Skarpeta super, brokatowa prosta i bogata jednocześnie, a najbardziej podoba mi się ostatnia z tym lekko zagubionym napisem, taka delikatna i troszkę tajemnicza, cudna!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne kartki,ta skarpetowa mi się podoba najbardziej,lubię takie starociowe klimaty

    OdpowiedzUsuń
  29. Ekstra karteczki! Skarpeta jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam Anitko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz pomysły i jak widać potrafisz wykombinować ładniutkie prace,gdybym miała wybrać jedną nie umiałabym,wszystkie piękne i różnorodne :)
    I niech u Ciebie tylko dobrze się dzieje :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczarowala mnie kartki są cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne karteczki! I super ta skarpeta, masz pomysły =)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne karteczki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie kolorowo, różnorodnie :) cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Super karteczki, ale moja faworytka to okolicznosciowa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też muszę pochwalić :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie fajne prace :) Ta ze skarpetką i ramka najbardziej mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie karteczki fajnie Ci wyszły, ze skarpetą najbardziej mi się podoba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszytskie trzy karteczki niezwykłej urody:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie poradziłaś sobie z wytycznymi:) Kartki są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Karki wyszły rewelka! ta z ramką najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. no...ostatnia bardzo klimatyczna... :-)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.