środa, 9 listopada 2016

Kartka do Uli, z przyzwoleniem od Danusi :**

Witajcie :**

Powoli zima się wprasza do mnie,
deszcz próbuje śnieg przegonić,
ogólnie szaro-buro i ponuro
przyszłam sobie do Was,tu zawsze ciepło i miło.

Wczoraj papierki mnie dopadły
wręcz napadły, 
a jak sobie już poszły
to pobojowisko tylko zostawiły :DDD
i to nie wychowane są w ogóle , 
do późna siedziały :DD
jak bym ich nie wyprosiła, to by do białego rana zostały.
Jak już z tymi papierami siedziałam
postanowiłam Uli zabawę "odfajkować"
Warunek zwierzaki - oby nie rogate.
W komciach gdzieś doczytałam,
że może być "kuń:DD"
wszak kopytny a nie rogaty.

Mało tego. Kiedy przyniosłam drzewo
do pieca z kawałka brzozy obłupałam korę,
no musiałam po prostu musiałam
zabrać do przydasi :DD
Wiecie ile warstw ma taka cienka kora!!
Nie wiem ile, w każdym bądź razie dużo :DD
przekonałam się wczoraj kiedy zaczęłam rozdzielać.
Szło jak serwetki, cienkimi warstwami.
Jedna warstwa wylądowała na kartce,
do tego grafiki wynalezione
na Pintrest, digi stempelek z bloga jolagg
który dostałam w paczce od Olki.
Ja jestem z kartki zadowolona :DDD
(obym jeszcze opanowała równe cięcie papieru)
Mam nadzieję, że Ulcia zaliczy,
przecie zwierzęta i ptaszki - do wyboru, do koloru :DD

Teraz lecę nakarmić żabę,
banerek obowiązkowo :

!!!!!!!!!!!!!!UWAGA!!!!!!!!!!!
Z OSTATNIEJ CHWILI

Danusia szefowa kolorystek w komentarzu
zakwalifikowała moje wypocinki
do swojej zabawy do dębowiaczków.
Dla mnie dwa razy nie trzeba powtarzać :DD
To miła niespodzianka.
Kolory brązowe lubię , z resztą jak prawie wszystkie
1/5 mieszkania ma kolor brązowy- właściwie 
wszelkie odcienie orzechowe :))
W ubraniach hmmm to raczej torebki i apaszki
A i kakao gorące lubię pić.
Tyle w temacie banerek i do żabola mykam



 Już Wam mówiłam,
że mam manię zbieractwa przydasi
znalazłam w sieci odpowiednik

Dziękuję za Wasze ciepłe słowa 
w komentarzach, sami wiecie jak bardzo
mobilizują.

{TBP}






90 komentarzy:

  1. Wow...dech mi zaparło :) Kartka jest przepiękna, na pewno się będzie obdarowanej bardzo podobać:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka, choć i to mało! a co do zbieractwa - każda z nas ma ten gen w sobie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka :) Zwierzątko śmieszne, ale nie łakome

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna kartka, nie pomyslalam by wykorzystac kore brzozy ☺ a tego misia z filmiku mi jest żal, mogli mu do pyszczka dać ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna kartka, nie pomyslalam by wykorzystac kore brzozy ☺ a tego misia z filmiku mi jest żal, mogli mu do pyszczka dać ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno mu dali - zobacz że filmik przeskakuje- mi chodziło o to, że ja bym ręce pełne miała i tak bym z żalem na przydasia patrzyła jak go zabrać do domu :))

      Usuń
    2. Wiem, wiem zrozumialam, ale on ma takie smutne oczka ☺ ze bym mu jedzenia w plecak dala na droge 😁

      Usuń
  6. Karteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko tego jeszcze nie próbowałam. Kora z brzozy wygląda super i jakie ładne kolorki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekokartka ! Super pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Jolciu, że tak o niej nie myślałam, dziękuję.

      Usuń
  9. Kochana najpierwej to ja Cię muszę pochwalić za zdjęcie kartki :) wygląda mega profesjonalnie.
    A sama kartka cudnej urody jest :* i że brzoza też się nada noooooo.....pomysł pierwsza klasa :)
    Ty wygoniłaś papierki od siebie, to do mnie przylazły i już tak z tydzień siedzą i od rana mnie i Szymka męczą :P i produkujemy kartki jak mała fabryka :) Do Uli to już chyba z 10 będzie. Muszę posta trzasnąćm. bo jak się stadko rozrośnie to nas Ula wygoni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej to niech zostaną u Ciebie z dwa dni ok? bo ja póżniej muszę zabrać się za Anulkowe :DDD
      A zdjęcie jakoś tak mi wyszło, do tego w necie darmowy program znalazłam do obróbki i grafika napisów ładniejsza, znaczy większy wybór i ozdobniczki różne do zdjęć są :DD
      Raaany 10ta kartka?? co ty z nimi będziesz robiła??

      Usuń
    2. Nooooo dobra ale potem do Ciebie na kopach wygonię ;P
      Jak to co, będę wysyłała :) Do Ciebie też mam adres :P

      Usuń
  10. Śliczna karteczka ,"kuń " bombowy .A wiesz Anitko ,że pasuje też do moich dębowiaczków ,bo brązów jest pod dostatkiem .A jaka fotka śliczna Ci wyszła,jaki program wynalazłaś ,może nie znam ?Z chęcią się z nim zapoznam .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://photogramio.com/pl/photoeditor
      to program w którym obrabiałam- mega fajny( ja jestem tumaniks w komputerach a to dla mnie przystępne jest) i darmowy
      Jeśli zezwalasz już pędzę zgłaszam do dębowiaczków czekaj, tylko edycję posta sieknę
      Dziękuję kochana.

      Usuń
    2. Dzięki Anitko za namiar i karteczkę do zabawy.Duża buźka :)

      Usuń
  11. Karteczka bardzo ładna i oryginalna:) Ta kora brzozy świetnie wygląda jako dodatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miłe słowa- kora zrobiła całą robotę :))

      Usuń
  12. No, kochana! Kartka pięknie wyszła! A tą korą totalnie mnie zaskoczyłaś jestem pod wrażeniem :):):) Grafika genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Szefowa tak mówi, znaczy , że żaba czkawki nie dostała :))

      Usuń
  13. Kartka zachwycająca, bardzo mi się podoba ;) Zapachniało świerkiem i cynamonem ;) Serdeczności życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczka, pomysł z korą świetny i super ma kolorki całą kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No rasowa ta karteczka, w końcu kuń rasowy i pieski też nie jakieś kundle tylko rodowodowe. A zdjęcie profesjonalne jak ze studia fotograficznego. Jak dla mnie brakło skali ocen , kartka jest mega fajna.
    Jak zaczęłam szukać grafik na pintereście to nie wiedziałam co mam wybrać :-) Z trudem się powstrzymałam , żeby hurtowej produkcji nie uruchomić. A ta kora wygląda rewelacyjnie świetny pomysł miałas
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wszystko chciała z tego pintresta, dobrze, ze drukarka w domu nie sprawna- córka mi w punkcie ksero dwie kartki wydrukowała :))), jak ja bym w domu drukowała- umarł w butach :DD

      Usuń
  16. Fiu fiu szósteczka z wielkim plusem Ci się należy. Piękną karteczkę zrobiłaś-masz nosa do chomikowania i kora też niby nie pozorna a jaki piękny efekt zrobiła. Grafika ze zwierzątkami przesłodka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anitko! Kora wyglada wspaniałe na kartce!!! Całość komponuje sie ślicznie i efekt wow!!! No i zdjęcie z cynamonem i anyżem... Kochana cudownie jest!!! Sciskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anitko! Ta karteczka jest naprawdę Śliczna, Pomysł z tą korą genialny wspaniale to wygląda - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ten filmik ma znamiona znęcania sie nad zwierzątkami :( biedactwo nie wie co zrobić
    ale z przydasiami mam tak samo;)
    karteczka śliczna, a pomysł na rozebranie kory do wykorzystania;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sobie myślę, że zwierzątko ugryzło razem z palecem :DD tylko nie pokazali tego

      Usuń
    2. i należałoby sie jak nic;)

      Usuń
  20. kartka rewelacyjna! no i jak pomysłowo wykorzystany taki skarb, jak kora...pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka niesamowita!!! Mi by coś takiego do glowy nawet nie przyszło a Ty mało że pomyślałaś to jeszcze stworzyłaś coś tak pięknego. Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Anitko, jestem zachwycona Twoją karteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka cudna karteczka , Podziwiam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sis, kartka jest super, za pomysł z korą powinnaś dostać złoty medal. Ale ja tam nie tylko kunia widzę, ale jeszcze innych przedstawicieli fauny.
    Co do przydasi - też lubię chomikować, zwłaszcza te podarowane i zawsze z bólem serca je używam.
    Buziolki kakaowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzyny ogrom, żeby Ulcia miała z czego wybierać

      Usuń
  25. Anitko pomysł z wykorzystaniem kory jest rewelacyjny, a sama kartka jest cudna. Bardzo podoba mi się też grafika i to jak ją wkomponowałaś. Super. A ponieważ proste cięcie papieru mi też nie wychodziło to z pomocą przyszedł trymer :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem trymer fajna rzecz jednak muszę sobie radzić bez, więc się uczę :*

      Usuń
  26. Pomysł z korą jest super, a ciepełko od kominka jest takie przyjemne. Siedzieć przy kominku, tworzyć cudne kartki, to czysta radość. Zobaczyłam właśnie moją niby zimną porcelanę po prawej stronie, jestem miło zaskoczona. Ja w temacie ładnego wyglądu bloga , takiego jak u Ciebie, wolę się nie wypowiadać. Nawet nie mam zielonego pojęcia, jak to się robi od strony technicznej. Ale nich sobie będzie jaki jest, skromny i prosty jak konstrukcja cepa, jeśli moje wpisy mogą się komuś przydać. Bo to się dla mnie liczy. Pozdrawiam serdecznie . : )))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała karteczka! Pozdrawiam cieplutko!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty Basiu zawsze z miłym słowem :* , dziękuję.

      Usuń
  28. Kartka śliczna, taka czekoladowa:-) A pomysł z korą jest świetny i bardzo oryginalny. Filmik mnie rozbroił, to ja, jak robię zakupy rękodzielnicze:-)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kartka. :-D Pomysł z korą zarąbisty. Wygląda super.
    A ze zbieractwem to u mnie śmieszna sprawa. Bo najpierw musiałam się całkiem oduczyć chomikowania rzeczy, a potem na nowo nauczyć chomikowania wyłącznie przydasi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem naprawdę skarby można znaleźć w przydasiach 😆

      Usuń
  30. No piękne wykorzystanie kory ! Bardzo ekologiczna kartka :))
    Pozdrawiam
    A.
    Ps. A przydasie .... no zawsze się przyda. Proponuję wykorzystać kończyny dolne ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Powiem Ci, fajnie to sobie wymyśliłaś! bardzo ciekawa praca :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi Cię widzieć w moich skromnych progach 💐

      Usuń
  32. Piękna ta Twoja praca! Kora świetnie się wkomponowała. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć od Ciebie, witaj ponownie 💐 dziękuję.

      Usuń
  34. Kartka przecudnej urody,ta kora jest rewelacyjna,a i grafika niezwykłej urody,tam nie tylko koń,ale cały zwierzyniec jest

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna kartka, pełna nostalgii. Kocham konie więc tym bardziej mnie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysł z korą odlotowy- przepiękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna karteczka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ożesz... coś wspaniałego. Kora... rewelacja. Świetny pomysł i wykonanie pierwsza klasa. Grafika odlotowa. Ty to jednak potrafisz. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  39. 😁 cudna karteczka,zachwycam się.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  40. Anitko ,
    Na Twój blog nie można wejść i wyjść,nie pozostawiając słowa ani jednego ...
    Kartkę wykonałaś dech zapierającą :) [ Mój zwłaszcza :) ]
    Uwielbiam czytać Twoje posty wierszem pisane :)
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  41. Karteczka świetna, a pomysł z dzieleniem kory bardzo mi się spodobał. Jak będę mieć korę na pewno skorzystam. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna kartka. Rewelacyjny pomysł z wykorzystaniem kory. Mimo że brązy nie kojarzą się zbytnio ze świętami kartka ma zdecydowanie odświętny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super karteczka, ta grafika wymiata, jest przepiękna, i dekoracja anyzu i cynamonu, no czuję święta :3

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna karteczka , a kora idealnie tu pasuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Podziwiam Anito zapał do oddzielania warstw kory brzozowej. Kartka wyszła przewspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna ta kartka. Pomysł z korą jest genialny, bardzo dobrze podkreśla urok obrazka :) Pozdrawiam! lifeandeverythingbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Șwietnie wyeksponowałaś cudną grafikę na karteczce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem zachwycona tą karteczką - taki świąteczny nastrój mi się w głowie włączył :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna kartka! Pomysł z korą fantastyczny!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Kartka jest prześlicznie skomponowana. Jak się na nią patrzę - to czuję smak czekolady :) A pomysł z korą - rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna pomysłowa kartka :)))

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.