środa, 4 stycznia 2017

Kartki do Ani- start ;DD

Witajcie :**
Z całego serducha dziękuję
za Waszą obecność.
Czas rozpocząć 2017 jakoś bardziej pracowicie,
podają w TV , że zima idzie
dobrze, że chociaż część osób
 Święta będzie miało zimowe
takie z mego dzieciństwa.

Dzięki zabawom u Ani i Uli miałam zapas kartek ,
 które poszły w świat-
super sprawa w grudniu jak znalazł,
 postanowiłam w tym roku też swoich sił popróbować.
Na pierwszy ogień poszła Ania.
1. Boże Narodzenie
brakuje mi tu chyba ramki
(na upartego widzę tę w której ptaszyba siedzi:DD)
więc wybierzcie dowolne 3  z zaproponowanego bingo
z kartki jestem mega zadowolona
zwłaszcza z ptaszyny 3d
Pinterest jest bezcennny




2. kartka wielkanocna
zrobiłam dwie :))
 prócz ramki jest wszystko 
jako owal robią jajka :DD

druga też prócz ramki jest wszystko 
banerek wykorzystany na tej kartce
jest z http://apscraft.blogspot.com/p/stworzone-z-apscraft.html
3. okolicznościowa
kwiat+napis+ramka

Zdjęcia robiłam na dworze, śnieg dobrze odbijał światło
kolory nie są przekłamane

wszystkie razem

Jeszcze banerek od szefowej
i lecę karmić żabola, 
mam nadzieję , że strawi.

 w kartce Wielkanocnej użyłam banerek
z APS, zgłaszam więc do zabawy

P.S 
Dziewuszki
macie jakieś pomysły na bombardowanie u Danusi?
matuchno ja pojęcia nie mam :DD


Dziękuję za to, że jesteście 
{TBP}

95 komentarzy:

  1. Widzę, że nowe zadanie od Ani dla niektórych to pestka :-). ALeż prześliczne karteczki zrobiłaś. Z ptaszorkiem cudowna, wielkanocne z klimatem. Genialne filigrany, chyba nie wpadłabym żeby użyć takich elementów do kartek -super jest!
    O bombardowaniu nie myślę, ale może doznam jakiegoś oświecenia :-)
    PS> U mnie zima na całego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zima się zaczyna, dzisiaj troszkę padało, ale 2 st. miałam na plusie.
      Dziękuję Beatko za miłe słowa i odwiedzinki, zdrówka Ci życzę kochana :**

      Usuń
  2. Bardzo udane karteczki! Ja jeszcze nie "odpaliłam", zbieram siły na najbliższe dni wolne ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki, dziękuję- czekam na Twoje cudeńka.

      Usuń
  3. Śliczne karteczki :) moje też zrobione, czekają na piątek na zdjęcia :)
    Też nie mam pomysłu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ę jutro zabiorę za Twoje o ile córki w punkcie ksero jemiołę mi wydrukują :))- codziennie zapominają :))
      Buziaki

      Usuń
  4. Piękne kartki! a ta z ptaszyną przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za odwiedzinki :*, cieszę się, że ci się podoba.

      Usuń
  5. Kochana, ale masz przyspieszenie:) Karteczki są super, a ptaszorek to już szczególnie.
    U mnie też zima na całego, wszystko pięknie, ładnie, gdybym rano nie musiała wygarniać auta spod śniegowej zaspy:)
    Pomysłu na bombardowanie nijak nie mogę znaleźć. Ale może do końca miesiąca nastąpi jakieś oświecenie.
    Buziolki, Sis<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko, ależ szybka z Ciebie bestyjka- już z tyloma kartkami jesteś do przodu u Ani. I u kogoś jeszcze?... Kochana, myślę, że pudełko od jakichś pralinek powinno się nadać, bo kto unika słodyczy?... Albo jak sugeruje Danuśka- po herbatkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dzisiaj w sklepie, widzisz zapomniałam, a właściwie nie pomyślałam, a Danusia sama podpowiadała.

      Usuń
  7. Ale tempo! Podziwiam, bo karteczki robią wrażenie - ciekawe i dopracowane, no śliczne!
    Z bombardowaniem mam problem bo nie znalazłam pudełka z okienkiem, pomysłu też nie mam więc nie pomogę. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, czy okienko ma być z szybką czy bez :))
      Dziękuję Ewuniu za dobre słowo.

      Usuń
  8. Anitko ciesze się że poszłam na pierwszy ogień :-) Masz niezłego kopa od początku roku !! Coś czuję po kościach że tabelka bingo przypadła Wam do gustu, a maiłam duże obawy .
    Kartki sa świetne , grafiki wybrałaś rewelacyjne a te takie metalowe elementy na nich wyglądają cudownie.
    Dziękuję że zechciałaś przystąpić do II edycji zabawy. Mam cicha nadzieję , że pobijemy rekord 2000.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeżeli chodzi o bombardowanie to już dawno nie miałam takiej pustki w głowie !! ALe fajne pudełka z okienkiem są po zestawach kosmetycznych - teraz wszędzie są ich wyprzedaże poświąteczne .

      Usuń
    2. znaczy- akceptacja jest :)))- e no bingo pierwsza klasa, bo to jak wybrać co Ci pasuje z całego roku :)))
      A widzisz o pudełkach po kosmetykach nie myślałam

      Usuń
  9. Kartki są przepiękne :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne i jak zwykle pomysłowe, najbardziej podobają mi się klamerki (widziałam ostatnio takie u chińczyka, chyba sobie sprawię):-D Karteczka imieninowa bardzo w moich klimatach, uwielbiam groszki;-) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne karteczki zrobiłac, #D ptaszek jest cudny. Co do bombardowania to sama nie wiem, jeszcze nie znalazłam u siebie pudełka z okienkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :))
      pudełka z okienkiem dadzą nam popalić

      Usuń
  12. Anitko kartki śliczne, ta z ptaszkiem skradła me serducho. Po świętach widać wypoczęta na maxa jesteś i szybciutko uwinęłaś się z karteczkami czego zazdroszczę bo u mnie jeszcze pustka w głowie. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz się udało ogarnąć szybciej ;)))
      Buziaki

      Usuń
  13. Anitko,kartki prześliczne,ta z ptaszyną bardzo mi się podoba. U mnie dopiero wieczorem zaczął padać śnieg i zima zaczęła się na całego,bo już mamy temperaturę w minusie.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo mi miło, ze również Tobie się podoba :)

      Usuń
  14. Cudowne karteczki! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Anitko! Przepiękne karteczki wszystkie jak jedna, Ale ostro wzięłaś się do pracy od Nowego Roku,Chyba wena Cię nawiedziła - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle karteczek na Nowy Rok! Piękne, pomysłowe i różnorodne. Pozdrawiam i wielu natchnień w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne karteczki ! Świetna robota :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne karteczki! Bardzo oryginalne, niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa 💐
      Buziaki pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ale jesteś szybka, ja jeszcze o swoich kartkach nawet nie zaczęłam myśleć a Ty juz masz jedną zabawę z głowy :) Świetne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale zrobiłaś cudne karteczki, wielkanocna i ta w kropeczki genialne! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale się uwinęłas!! Brawo! Karteczki śliczne!! Bardzo mi się podobają te metalowe elementy:))Zdradzisz gdzie kupione? Ja już pudełeczko prawie zbombardowałam:))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupione na Ali, szczegóły masz już na @
      Jestem ciekawa bombardowania.

      Usuń
  22. Orzeszku Ty mój ,ale namodziłaś ślicznie,a już ta z ptaszorkiem to najmodniejsza.
    HAHA ,pytasz o bombardowanie,Anitko nie podpowiem, na razie jeszcze o nim sama nie myślałam,ale do połowy lutego jest czas,więc spoczko .Może przez weekend coś się wymyśli czy wykluje .Z szarościami też jestem do tyłu ,to tak na pocieszenie,abyś nie była osamotniona w temacie moich zabaw.
    Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pognałaś z tymi kartkami! Wszystkie piękne :) Ptaszor najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te kartki! Wytyczne zaadoptowane po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak szefowa zatwierdziła, znaczy źle nie jest :))

      Usuń
  25. Urocze karteczki, Anitko!
    Tempo błyskawiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :*
      Miło, że zajrzałaś jak zawsze :))

      Usuń
  26. Piękne karteczki powstały, podziwiam tempo:) pozdrawiam najcieplej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Anito kartki są rewelacyjne i te elementy przestrzenne dodają dodatkowego uroku. A co do bombardowania Anito też mam pustkę w głowie bo mam chwilowy brak pudełek z okienkiem 😊. Pozdrawiam serdecznie i i idę na "łowy pudełka"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pudełka po ziołach jakieś mam, ale co dalej nie wiem.
      Ciszę się, że kartki spodobały Ci się :)

      Usuń
  28. Świetne kartki! Ja postanowiłam w tym roku pokartkować, żeby znowu paniki przed świętami nie było, ale w głowie pustka.
    Ale za to mam kilka pomysłów na bombardowanie.:->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, kartkowanie przez cały rok jest super, w grudniu masz luzy a jak jeszcze możesz komuś przynieść radość taką kartką- to już mega :))
      zazdroszczę pomysłów na pudełka :))

      Usuń
  29. Anitko cudne karteczki:)
    z bombardowaniem nie dopowiem bo pewnie sama bym miała pustkę :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne prace! Obserwuję ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam serdecznie i do siebie zapraszam https://magia-zdobienia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne kartki ,mnie najbardziej zauroczyły zające na klamerkach :-))) Nie biorę udziału w bombardowaniu ,ale sugeruję co by w pudełku wyciąć okienko samodzielnie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa ciekawa jestem co by Danka na samodzielne okienko powiedziała :DDD
      Kochana dziękuję za odwiedzinki

      Usuń
  32. Ale cudeńka. Ptaszyna najbardziej mnie urzekła. Suuuuuper się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu jak miło mi Cię widzieć w moich skromnych progach.
      Ptaszyna górą.

      Usuń
  33. Wow, przecudne są te Twoje karteczki Anitko! Wielkanocna z zajączkami bardzo mnie zauroczyła! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Anitko karteczki sliczne a do Danusi lecę zerknąć co tam znowu wymyśliła, sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leć leć to się zdziwisz :)))- a może jednak nie.
      Buziaki.

      Usuń
  35. Anitko wszystkie Twoje karteczki są śliczne. Ja mam dwie karteczki gotowe na zabawę u Ani, więc myślę, że do jutra zrobię trzecią. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  36. Anitko, jesteś szybka jak iskiereczka, a przy tym same cudowności stworzyłaś!
    Co do bombardowania to nawet nie mam pudełka z okienkiem i nie mam pojęcia skąd takie wziąć? Z okienkiem znam tylko czekoladę z orzechami, ale z takiego płaskiego chyba nic nie stworzę:(
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ano rzeczywiście, sąsiedzi z dołu mają białe święta. Co roku zamierzam wprosić się do nich na wigilię i co roku zapominam. Szybka jesteś - styczeń dopiero co się zaczął, a Ty już cztery piękne kartki zdążyłaś zrobić - podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na wsi jest cerkiew i bardzo dużo prawosławnych rodzin, świąteczny klimat jest tu dość długo.

      Usuń
  38. Wspaniałe karteczki! Trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne karteczki! Zwłaszcza ta z pierwsza z ptaszkiem skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne kartki i trudno wybrać faworytkę chociaż moją jest ta z klamerkami. pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudeńka wyszły spod Twoich rączek. Co jedna to piękniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne kartki,piękne i oryginalne "w dodatki",chyba bym nie wybrała faworytki,bo wszystkie zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale piękne karteczki wykonałaś:) Ale naj naj anaj to chyba ptaszek z bożonarodzeniowej:)9 skradł moje serce;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anitko piękne karteczki zrobiłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę, że koleżanka w nowy rok weszła z impetem pełnym wspaniałej twórczości :)
    Piękne karteczki :) Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  46. produkcja pełną parą :) bardzo barwne i różnorodne prace - dziękuję za wspólną zabawę z APScraft!

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne! Moja faworytka to ta z wielkanocnymi zającami:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkie karteczki piękne,a Wielkanocna to już naj,naj! :D Bardzo podobają mi się spinacze trzymające sznureczek. Super dodatek!
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne karteczki. Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APSCraft. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.