wtorek, 16 maja 2017

Wyniki, wyniki, wyniki :))))))

Witajcie :))

Zanim przejdę do wyników 
proszę Was o urodzinowe wsparcie dla Lili
wiem, że już wpłaty docierają- dziękuję Wam za to.


Ależ mi się ryjek ucieszył, 
w pierwszej rozdawajce jaką organizowałam
zadeklarowało udział 10 osób,
a w urodzinowej było Was aż 50!!!!


Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa jakie zostawiacie
pod moimi wypocinkami ,
za to, że JESTEŚCIE.

dobraaa nie przeciągam
ponumerowałam Wasze komentarze
później poleciał genarator w ruch
taaadaaaam :



Ja już wiem :)) 
Gratuluję, dziekuję Wam za zabawę i tak liczny udział,
mam nadzieję, że nowe obserwatorki zostaną na dłużej
Zaglądajcie, obiecuję kolejne rozdawajki :))

{TBP}

29 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Ani a tobie kochana dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam bliziutko ale tym razem gratulacje dla Anusi! Dziękuję Anitko za miłą zabawę i przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anituś, dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję Ani.
    Grosik dla Lili już wpłaciłam.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko, dzięki za dreszczyk emocji ;-)
    I wielkie gratki dla Anulki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie Anitko dzięki za zabawę! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni i zazdraszczam :* Tobie Kochana dziękuję za zabawę :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Że, niby ja wygrałam ???? nie no ja nie wierze , ta maszyna się chyba się pomyliła, przecież ja nie mam szczęścia w losowaniach !!
    Anitko nadal jestem w szoku , powiem tylko DZIĘKUJĘ !!!
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) A Tobie dziękuję za fajną zabawę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Ani a Tobie Anitko kosz buziaków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Aneczki a Tobie dziękuję za zorganizowanie fajnej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyni. I piekne podziękowania za zorganizowanie zabawy.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę, gratulacje dla Ani.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Ani i buziaki dla Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęściara z Ani! Gratuluje oczywiscie i sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Ani wygranej i dziękuję za zabawę :)
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje dla zwycięzczyni

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Ani!!! Dziękuję za zabawę:)) Miłego dzionka:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję Ani, a tobie Anitko za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwyciężczyni :) Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Ani, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anitko, dziękuję za zabawę, a Ani gratuluję wygranej.
    Buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję Danusi i dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla zwyciężczyni! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.