środa, 4 maja 2016

Zieleninka ;))

Witajcie:***
 Oczywiście na początku witam w moich skromnych progach mistrzynie  Mariolę,Olę oraz nieoczekiwanie aczkolwiek bardzo mi miło Walę. Zajrzyjcie do nich koniecznie :*. Dziękuję za wszystkie miłe słowa od Was.
 Skończona majówka, zaczęły się matury , życzę więc powodzenia wszystkim maturzystom w Waszym otoczeniu POWODZENIA kochani :)))). Kurczę a atak niedawno sama szłam na maturę hmmmm to były czasy pamiętacie jeszcze ?  Pogoda fantastyczna aż miło (przynajmniej u mnie), pokażę więc dzisiaj troszkę zieleninki :DD. Mówiłam wcześniej, ze pomalowałam trochę rurek na różowo, zielono wiec pomęczę Was tworkami. 
 Kwadraciaki ,jak wiecie do najłatwiejszych nie należą, jakieś takie nieposłuszne są, dyscypliny u nich za grosz :D, ale ćwiczyć trzeba a jest okazja - koniecznie muszę uporządkować swoje przydasie- są wszędzie i zaczyna mnie to irytować. Pochowam to do szafy więc nawet jeśli każdy koszyk jest inny, chwilowo mi to nie przeszkadza , są to przecież moje koszyki treningowe:D a kiedy będę już miszczu ;DD i zdyscyplinuję te rurki, zrobię sobie śliczne jednakowe :))) a na razie mam to co mi wyszło i się z tego cieszę hi hi. 
 Przechodzimy do prezentacji:)) koszyk  dł. 32cm szer.19cm wys.14cm , dno oczywiście kartonowe



 Tak prezentują się oba duże jakie mam:




 Koszyków zielonych powstało jeszcze 2 mniejsze, w tym jeden jest już w nowym domu, ale to już inna historia :)) napiszę o tym później teraz mykam na ogródek. Buziaki.



20 komentarzy:

  1. Oj tak tak te kwadraciaki to udręka dla wyplatajacych. Ale Tobie poszło rewelacyjnie :* Oba kosze mi się podobają bardzo ale ten z zieleninką to naj :*
    Pogody zazdroszczę, bo u mnie na Dolnym Śląsku leje od rana, a nawet od wczoraj od wieczora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, co godzinę po wpisie grad zaczął padać, potem deszcz wrrrr.

      Usuń
  2. Superancki są, myślę, że spokojnie mogę Ci mówić "Miszczu" bo to nie lada wyczyn zrobić taki śliczny prostokącik. Pozdrawiam serdecznie i zabieram życzenia dla maturzystów dla mojego Synka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Synkowi jutro kopniaczka ode mnie daj:),ja za dwa lata będę pisała ;) jako mama maturzystki :P

      Usuń
  3. Koszyki świetne Anitko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, wrr nawet dobrze podpiąć się nie potrafię z odpowiedzią kiedy z telefonu piszę :**

      Usuń
  4. To mi żeś pojechała... do "miszcza" to mi daleko ;)) Akurat Twoje kwadraty są równiejsze od moich więc nie bądź taka skromna :) Coś w narożne rurki włożyłaś ze są takie równe? Twoje koszyki na pewno nie są z przeznaczeniem "do szafy" tylko "podziwiajcie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolu nic nie włożyłam , daję 3 rurki na róg bo tak widziałam w jakimś kursiku , dwie które są przedłużeniem boków ,a jedna jako przedłużenie przekątnej- a kiedy je pionuję to się spotykają i tworzą róg - no prawie :DDD tylko chorobcia kiedy plotę to skosić sie lubieją, a koszyki do szafy bo tam taki syfilis do ogarnięcia w tych moich przydasiach, ze aż wstyd :) buziaki

      Usuń
  5. Koszyki cudne :)
    Też nie przepadam za robieniem kwadratowych koszyków . Oj prawdę napisałaś ,że są nie posłuszne :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię je robić. W końcu je ujarzmię kiedyś :D

      Usuń
  6. Oj dla mnie to jeszcze za trudne :( Koszyk wyszedł super :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) wydaje się trudne dopóki nie spróbujesz :D mama na pewno Ci pomoże buziaki

      Usuń
  7. Bardzo lubię zielony kolor w koszykach i często go wplatam :)Unikam wyplatania kwadratowych bo nie wychodzi mi to zbyt dobrze. Tobie się udaje i super :)I wykończenia ślicznie robisz :)Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aldonko,może kiedyś dojdę chociaż po części do Twojej perfekcji,buziaki

      Usuń
  8. wspaniałe są... a mniejszy przywędrował do mnie :) czy długo się je robi Anitko ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz masz rurki i bazę to szybko,Twój w sumie 2 dni :)

      Usuń
  9. extra koszyczki, świetne wykonanie i super kolory,pamiętam swoją maturę chociaż to też wieki temu całe ;) tez było słonecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.