wtorek, 28 lutego 2017

Pod papugami ....

Witajcie :**

Na początku może najważniejsze ogłoszenie parafialne.
Będzie mnie mniej
nie wiem ile mniej ale narazie przez miesiąc.
Dzisiaj poszłam pierwszy dzień do pracy
(od 15 miesięcy byłam bezrobotna)
wprawdzie umowa zlecenie
wprawdzie na miesiąc
i kierat fizyczny
mam nadzieję , że przynajmniej tym razem zapłacą
(wierzcie, że  z tym różnie bywa)
cóż dobrze że Ulcia mnie 
ze smuteczku wyciągnęła dwie godzinki temu
wiec mam siłę nadrobić kolorki z tego miesiąca.
Jak już się w tym ogarnę to będę robótkować na pewno.
Nie gniewajcie się jeśli nie wszędzie komcia wpiszę :***

Wracam od rzeczy
nakazała zmierzyć się z papugami
( oj wielki Czesław N. rozbrzmiewa mi w głowie)
Zrobiłam jak umiałam
postawiłam na biały, niebieski i czarny
Mam meeeeega zaległą paczkę do zrobienia, aż mi wstyd.
To nic , że pośrednio odbiorca tej paczki zagląda do mnie-
przecież wszystkiego nie ujawnię c'nie :DD
Jak to ja zrobiłam butelkę na tajemniczy trunek,
pierwszy raz zabrałam się za tkaninę.
No niby wiedziałam, że ma być
 koniecznie w klimacie Druida :DD,
 ale postanowiłam ją wpasować w kolorki lutowe
Największy problem miałam z białym,
poszłam na łatwiznę biały jest sznurek,
nawet Józefinkę ukręciłam :DD


 tak to sobie wyszło, 
czy Szefowa zaliczy nie wiem
idę karmić żabola i zmykam spać , 
podpieram się już nosem.
a banerek jeszcze zapomniałam

{TBP}






34 komentarze:

  1. Anitko, butelczyna zapakowana odlotowo!
    I trzymaj się w tej robocie, z każdym dniem będzie lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z Tobą! Trzymaj się Anitko, powodzenia w nowej pracy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. "...jest szeroko niklowany bar"...
    Nooo... Super ubranko skroiłaś flaszeczce, Anitko.
    Pozdrawiam cieplutko już wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w pracy! podoba mi się to "ubranko":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zapakowana butelka, a zawartość będzie smaczniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezły Druid w papuzich kolorach :)
    Co to za smuteczki? Nie ma co się smucić Kochana :)
    Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. CCiekawie zapakowana butelka Powodzenia w pracy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo tajemnicze szaty... takie mroczne!! Podoba mi się!! Oby praca przyniosła satysfakcje, a nie smutki:)) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za robotę i podziwiam buteleczkę:) sciskam Anitko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Butelka zapakowana rewelacyjnie :)Trzymam kciuki za prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ciuszek na buteleczkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anito butelka bardzo elegancko zapakowana.
    I trzymam się jakoś w końcu idzie wiosna to musi być tylko lepiej. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Anitko! Butelka jest super odziana, Życzę powodzenia w nowej pracy i Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja sie ostatnio zastanawiałam co tak mało ciebie, powodzenia Anitko i nie daj sie;D
    butelka ciekawa ;) z zawartością jeszcze ciekawsza;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ta buteleczka,a czym utwardzałaś materiał?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał namoczyłam w białoruskim kleju pva - kończy mi się już teraz kombinuję jak go zdobyć jest dobry do wszystkiego :))

      Usuń
  16. Francja elegancja w zapakowaniu.
    Powodzenia w pracy-coś wiem na temat umów-zlecenie bo pracowałam tak z 5 lat ale na szczęście wypłata zawsze w danym umówionym dniu była, jedyny minus ze składkami że nie chcą cholery płacić ale jak już od stycznia stawki za godz wzrosły to może i to się zmieni. Buziaczki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapowiada się nawet o dzieło- jeszcze nic do ręki nie dostałam

      Usuń
  17. Świetne "ubranko"! Powodzenia w pracy ;)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w tej robocie , ważne że jest !
    Butelczyna bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. "Pod papugami nawet wtedy, gdy muzyki brak
    Pod papugami w kolorowe muszle gwiżdże wiatr..."
    Więc niech Ci gwiżdże Anitko mocno, to i muzyka zagra, tylko czasem jej po prostu nie słychać.
    A butelczyna bardzo magiczna:-)
    Tulam mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w pracy! Będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śiewtna szata na butelce. Powodzenia w pracy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w nowej pracy, trzymam kciuki, a butelka superowa. Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Anitko, nie smuteczkuj się....zawsze tak nie będzie

    Pracuj ( nie za ciężko) i żądaj tego co ci się należy!

    Trzymam kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w pracy! A butelka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sis kochana, przede wszystkim powodzenia w pracy (za godziwą zapłatę oczywiście).
    Druid nader tajemniczy i czarujący. Sądzę, że wnętrze ma równie bogate jak postać zewnętrzną:)
    Buziaczki i same dobre myśli na nadchodzący czas<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Anitko co prawda jestem spóźniona z komentem ,ale nigdy chyba nie jest za późno na pochwałę papużki w formie druida.Pięknie wyszło .
    Dzięki kochana za udział w zabawie.
    Trzymam kciuki za pracę ,będzie dobrze,nie stresuj się ,szkoda nerwów .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygranej w Eko-Deco:). Życzę zadowolenia z pracy:) i dalszego radosnego Tworzenia, które bardzo odstresuje:). Dziękuję za udział w moim candy. Zapraszam wkrótce na wyniki i pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana to ja mocno trzymam kciuki za nową pracę. Najważniejsze żebyś dostała umowę do ręki, to wtedy będą musieli Ci zapłacić. Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nieźle to wykombinowałaś :)
    Życzę, żeby praca była udana i płatna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Druid po skosztowaniu trunku zaśpiewa jak Niemen :) W pracy dasz radę!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Tajemnicza ta butelka :) Powodzenia w nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No trzeba przyznać, ze wdzianko ma kultowe :) Powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.