środa, 5 kwietnia 2017

Paczka od Magdy.

Witajcie :**
Bardzo dziękuję za wszystkie
komentarze pod postem z kurokoszyczkiem ;DD
oj gdybym ja czasu miała,
to bym Wam wszystkim zrobiła i wysłała po jednym.

Wpadam w przedświątecznym gorącym okresie 
z zabawą Podaj Dalej
na którą zapisałam się u Magdy w tym poście
Jakiś czas temu dostałam swoją paczkę
a w niej całe mnóstwo przydasi


Podstawową zasadą tej zabawy
jest jej kontynuacja na swoim blogu
a więc :
W ciągu roku od dzisiaj
zobowiązuję się wysłać niespodziankę 
do jednej osoby, która wyrazi chęć otrzymania 
takiej paczki odemnie
więc jak?? ktoś chce??

A jeśli nie zdążyliście już niedługo
niedługo niedługo
będzie u mnie rozdawajka :)))

{TBP}

17 komentarzy:

  1. Przydasi nigdy dość;) Ja niestety nie dołączę do zabawy, sama muszę się wywiązać z takiej. A jeszcze mam jedne podaj dalej otwarte, jeśli chodzi o zapisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko chętnie bym wzięła udział ale jestem w trakcie szykowaniu paczek dla dziewczyn które zapisały się u mnie a pewnie regulamin mówi ze najpierw trzeba wywiązać się ze swojego podaj dalej? Szkoda:-( przydasie cudne dostałaś będziesz dalej tworzyć cudeńka. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze- nie wiem co mówi regulamin, na pewno mam rok na wysłanie i gwarantuję że się wywiążę.
      Buziaki.

      Usuń
  3. Sporo przydasi dostałaś więc , teraz tylko tworzyć nowe dzieła :)
    Ja już jestem u Ciebie zapisana na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zawartość paczki !!!
    Gratuluję takich prezentów :)
    Już lecę obejrzeć kuro-koszyczek,bo widzę,że mam zaległości :)
    Pozdrowionka miłe :)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że chyba nie ma na razie chętnych,więc się zgłaszam,już dawno miałam ochotę na tą zabawę,ale do tej pory zawsze byłam za późno,więc jeżeli można,to ja się zgłaszam,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko, super paczucha.
    Buziole{PBT}

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko! Ale ładny prezent dostałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie przydasiowe niespodzianki zawsze cieszą :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczuszka Anitko, takich przydasi nigdy za wiele.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anitko przydasi nigdy dość,paczuszka świetna,oj teraz powstaną kolejne cudeńka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bogaty zajączek jak widzę;-) na pewno dobrze spożytkujesz zawartość paczuszki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te przydasie :) Na pewno kreatywnie je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękną paczuszkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.