niedziela, 15 stycznia 2017

Debiut u Ewy 1/12

Witajcie :))
Wpadam dzisiaj do Was z kartką na wyzwanie 
Postanowiłam robić kartkina Wielkanoc,
 już w sumie mało czasu zostało, 
a zapotrzebowanie na kartki będę miała
bo mi adresów kilka przybyło :))
Zagwozdkę miałam nie małą
raaany jak piórka i motyle  połączyć.
Widziałam kartki innych dziewczyn
no i pomyślałam, że jakoś podołam.
Wczoraj hurtowo, dzięki Sis - kochanej Małgosi
Kiedy już bazy miałam,
jedną ciut ozdobiłam na płasko
bo do koperty ;))
Starsza córka powiedziała, że kartka 
wcale nie kojarzy się ze świętami
a dla mnie się podoba :))

Oczywiście nakarmiłam słoiczek :)
Banerek do zabawy  cudny :

Dziękuję za to, że zaglądacie
 Wasze komentarze nakręcają do roboty :))
ale to już wiecie.
Dziękuję :**

{TBP}

50 komentarzy:

  1. Anitko mnie też się bardzo podoba taka interpretacja,bo jest inna ,nietuzinkowa a o takie chyba nam chodzi.
    Buziaki niedzielne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajko jest, piórka są, no i jeszcze napis. To jaka ma być jak nie wielkanocna? Jest super 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka - motyw wielkanocny ma, więc na pewno jest świąteczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja kartka jest przykładem na to, że należy wychodzić poza schematy. Jest piękna grafika i odpowiedni napis, czyli świąteczna jak nic! Jest śliczna!
    Chyba zaczynam żałować, że nie przystąpiłam do zabawy :-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia pisała, że w każdej chwili można dorobić słoiczek i bawić się z nią 😊

      Usuń
  5. Fajna jest! Szybko się uwinęłaś! A już Ewa nowy temat zapodała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka! Pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. może sie wyrobię i coś przygotuję, bo znowu mi kartek braknie;)
    Twoja jest piękna i jak najbardziej na święta może być:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, karteczka bardzo mi się podoba i jak najbardziej wpisuje się w wielkanocne klimaty.
    Cieszę się, że kursik się przydał:)
    Buziolki przy niedzieli<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Może jest "nieoczywiście" świąteczna, ale na tym polega jej cały urok i oryginalność. Jak dla mnie rewelacja, no i nareszcie kumam, o co chodzi z tym składaniem:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest wyjątkowa, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło ślicznie Anitko! A karteczka jest oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka, bardzo ciekawa forma. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna karteczka anitko. Podoba mi się i to bardzo. jest oryginalna i zarazem delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się kojarzy ,grafika przecież jajeczkowa :-)))Świetny składak z deskowym tłem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna karteczka :) Lubię tę formę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna karteczka, podoba mi się jej złożenie. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anitko! Bardzo ładnie Ci wyszła ta karteczka,Jajko jest więc na Wielkanoc śmiało może być- Pozdrawiam Cię Goraco

    OdpowiedzUsuń
  19. Anitko ale Ty się wyrobiłaś z tymi kartkami , jesteś mega kreatywna. Ta kartka jest świetna kursik Małgosi jest super , chyba też skorzystam , I fajnie te piórka wyglądają, tak od środka. No jak dla mnie jest mega. a Tym banerkiem Hubki jestem zauroczona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. E tam mało świąteczna... jajo jest i śliczna jest a to najważniejsze.

    Kochana, składam paczuchę, wybacz opóźnienie, ale Święta, nadgarstek wrócił po tygodniu i jeszcze pochorowane dziewczyny...

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie karteczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super karteczka, oj mnie się też marzy taki składaczek i może się w najbliższym czasie zdecyduję:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna kartka wyszła :) Ciekawa ta baza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anitko,karteczka świetna;)Inna niż wszystkie i o to chodzi;) Dziękuję Ci za miłe odwiedziny u mnie i pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem piękna karteczka , bardzo urokliwa i bardzo świąteczna .Lubię te motywy ,które zastosowałaś ciepłe i naturalne klimaty .Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Anitko, Twoje karteczki co jedna to piękniejsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna karteczka, bardzo mi się podoba, taka radosna, taka świąteczna. Dziękuję Ci za pamięć o mnie i wizytę na blogu.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Interpretacja całkiem udana, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna kartka! Ja kompletnie nie wiem o co chodzi z tym składaniem, ale będę się uczyć od najlepszych :) Dlatego dodałam Twój blog do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa i oryginalna kartka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Anitko, piękna karteczka! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie połączyłaś piórka i motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałą karteczka- w dechę ! Uwielbiam takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna i taka inna karteczka i kolorystyka..

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzeczywiście trudny temat ale jak widać świetnie z niego wybrnęłaś :)
    Dziękuję za udział w naszej serwetkowej zabawie :) Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja bardzo lubię niekonwencjonalne podejście do świątecznych kartek, w końcu nie można robić w kółko tego samego. Kartka jest śliczna i oryginalna, ma ciekawą formę.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  38. Anitko !!!
    Przede wszystkim dziękuję Ci za liczne miłe komentarze i odwiedziny w mych skromnych progach :)
    Twoja karteczka jest śliczna !!!
    A forma składaczkowa jest jeszcze dla mnie zagadką :)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  39. Pomysłowa karteczka. Śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. deski...jajko....
    czyli kurnik! ;)))

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.