piątek, 12 sierpnia 2016

Gdy nie ma w domu dzieci, to.....

Witajcie :**
Mój babiniec ku mojej radości - rośnie hi hi :)). Ostatnio dołączyła do niego Ania czyli bestalencie :))- słuchajcie to taka nowalijka, która pokazuje swoje cudeńka- zajrzyjcie do niej :*, a Ty kochana rozsiądź się wygodnie z kawką, ( czasem bez bo grozi uszkodzeniem sprzętu :))) mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :))

No i co ???
Wakacje :DDD
Moje własne osobiste córki w ilości całkowitej - sztuk dwie:) postanowiły pojechać w środę do swojej babci- a mojej teściowej.
Znacie to, c'nie? ta błoga cisza bez awantur, 
ta niekonieczność gotowania,
to leniuchowanie na maksa :DDD
Można by było wypisywać bez końca:)

Ciągnąc tytuł ...... mama robi co chce - czyli kwiaty.
Ot tak bez jakiegoś konkretnego przeznaczenia, tak do pudełka z kwiatami-żeby w razie potrzeby było MAM :))
Chodzą mi po głowie takie durnowactwa czasem, no nic nie poradzę i już.

Zadania na wakacje ciągle w zawieszeniu, ale muszę się wywiązać i już.
Robiąc te kwiaty postanowiłam zrobić do Agaty słonecznik - ot taki prosty zwykły ze wstążek, no i oczywiście z moim znamienitym "bandażem"- a bo no na środek pomysłu nie miałam.

środek mógłby być większy, wiem, ale "powiedzmy", że jest on 
we wczesnej fazie wzrostu :DDD- nie ma to jak umiejętne naciąganie .
Na razie trafia do kwiatowego pudełka :) i do Agatkowej żabki- może łyknie :)))

Były też inne kwiaty, zupełnie inne, poszły w ruch domowej roboty mgiełki, nagrzewnica- był embosing- matuchno, ale się bawiłam, ale o tym jutro razem z wynikami mojej rozdawajki- więc jeśli ktoś jeszcze ma ochotę do północy dopisujcie się pod

Dobra, na koniec taki kawał - trochę branżowy bo czas jakiś pracowałam w firmie produkującej meble :))- mam nadzieję, że nasi chłopcy takiej historii nie mieli :DD


Dziękuję za to, że jesteście  
i komentarze zostawiacie
i że tak ciepło moje kursowe wypocinki z poprzedniego posta tak ciepło przyjęliście :*
{TBP}

42 komentarze:

  1. Słonecznik piękny:) I to wcale nie naciągana prawda, że on we wczesnej fazie rośnięcia he he

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... dziękuję za bardzo miłe powitanie :) Bardzo bym chciała zostać na dłużej :)

    A słonecznik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko świetny ten słonecznik ze wstążeczek. Miałam krótką przygodę z kanzashi , ale coś mi nie szło więc chwilowo czeka aż mi znowu przyjdzie ochota :-)
    Sama w chałupie.. bosko ja o wiem najlepiej !! Dzięki za odkrycie imienia "bestalencia" przekopałam cały jej blog w jego poszukiwaniu , tak głupio mi było tak ją przedstawić w podsumowaniu kartkowym . Biegną nanieść stosowne korekty :-)
    Kawał rewelacja , uśmiałam sie do łez.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no i się wydało ;) Jeśli o mnie chodzi mogę być po prostu bestalenciem ;)

      Usuń
    2. A no udało mi się 😆 bo ja lubię wiedzieć kto i co 😎 chyba że ktoś nie chce dać się poznać :)

      Usuń
  4. Piękny słonecznik, świetny pomysł z ,,bandażem,, na środek słonecznika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, miło mi cię widzieć w moich skromnych progach udanego niedzielnego wieczoru ci życzę

      Usuń
  5. Świetny kwiatek:-) co do ciszy to znam ta radość ja nie dawno też byłam sama:-) dwulatkę i sześciolatka wysłałam na wakacje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, to inny wymiar ciszy kiedy masz 18 i 16 lat panny w domu :)), teraz młoda ma fazę na hormony często

      Usuń
  6. Korzystaj kochana i odpoczywaj :) Słonecznik śliczny Ci wyrósł! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi wyrósł, to go wróble zjadły bo nie zabezpieczyłam :DDD

      Usuń
  7. Sis kochana, słonecznik we wczesnej fazie rozrodczej jest rewelacyjny, ale Ty ze wstążkami potrafisz cuda wyczyniać.
    Hmmm, teraz już nigdy otwarcie szafy nie będzie takie same:)
    Buziole {PBT}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wczesnej fazie WZROSTU oczywiście.
      To przez tą szafę chyba:)

      Usuń
    2. no szafa rządzi Sis
      lofciam

      Usuń
  8. Danuś mnie słonecznik sie podoba, mały czy duzu, nie ważne, słonecznikiem jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, miło mi że akceptujesz :) Danuś??

      Usuń
  9. Dowcip super, na szczęście ja szafy montowałam sam z mężem więc żaden obcy facet mi z niej nie wyjdzie :) Słonecznik wyszedł ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też z M. i młodszą córą montujemy sami :DDD zwłaszcza, że mój M rzadko w domu , a gdyby nie daj Bóg jaki "tramfaj" przez moją wieś jechał :DDD dopiero by było

      Usuń
  10. Oj tak, tez lubię tą ciszę bez obowiązkową:-) Biorąc pod uwagę lato, które mamy za oknem to w zasadzie żeby móc podziwiać kwiaty trzeba je sobie zrobić w domu bo na dwór za bardzo się nie chce wychodzić;-) Śliczny słonecznik w odpowiedniej fazie wzrostu bo ciągle z płatkami:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słonecznik niezależnie od rozmiarów ,zawsze pozostanie słonecznikiem .Podoba mnie się ten "cwiet" wspaniały .
    Buziam po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kochana, jak bym ziomalkę zza "świętej"rzeki słyszała, tych "cwietów u nas mnogo" :)))

      Usuń
  12. Piękny słonecznik i przedni dowcip, ubawił mnie
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasem mi coś wyjdzie w temacie zabawnym :))

      Usuń
  13. No szalejesz, Anitko ;)
    Aż dwa posty?
    Słonecznik śliczniasty, a dowcip mnie rozbawił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj przydałoby mi sie kilka dni bez moich osobistych córek 😃 Z jedną niestety jestem czasowo uwiązana 😄 Tak jak kiedys byłam z mebelkami 🔨📐📝🚃 Słonecznik pierwsza klasa 🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny słonecznik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Super słonecznik. A środek nie jest za mały, jest fajny. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez ten bandaż to ja płatki ubrudziłam :'((((

      Usuń
  17. Przepiękny słonecznik! Wszystkie wstążeczkowe kwiaty bardzo mi się podobają, są takie żywe, radosne, miałam ochotę nauczyć się tej sztuki, ale wakacje zleciały i nie znalazłam czasu;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ten wstążkowy słonecznik :) Dowcip pierwsza klasa, oj potrzeba troszkę rozluźnienia przed pójściem do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny ten twój słonecznik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Środek słonecznika wcale nie jest za mały, jak dla mnie jest w odpowiednim rozmiarze - dzięki temu widać rozłożyste żółte płatki kwiatowe. Całość wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, słoneczny kwiat :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.