niedziela, 21 sierpnia 2016

Metryczka do wymianek

Witajcie :))
W ostatnim czasie brałam udział w kilku wymiankach,
 dziewczyny zawsze podpytywały co by mi tam pod pasowało.

Postanowiłam w końcu skorzystać ze znakomitego pomysłu
Ewy i odpowiedzieć na pytania w jej ankiecie
Więc najpierw banerek

1. Nick/imię

Anita

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Podziwiam scrap, decoupage, kartonaż
 (jeszcze się za niego nie zabrałam, ale już tuż tuż :))
ja bym mogła wymieniać i wymieniać,
 wszystko co zrobione jest z sercem jest piękne

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?

Najlepsza to za dużo powiedziane,
 sporo wyplatam papierowej wikliny, 
robię trochę decu właściwie chciałabym się nauczyć :),
 kwiaty z papieru krepy wstążki,
 więc wychodzi na to , że najczęściej papier idzie w ruch :DDD


4. Trzy ulubione kolory to…..

nie marudzę ;DD, przecież na ubrania się nie wymieniamy ;))

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….

chabrowy niebieski 
ale u innych mi nie przeszkadza 
( np.moja córka kupiła sobie taką sukienkę :DDD). 
Inne odcienie niebieskiego ok - ot takie moje zboczenie :DD


6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?

a kto nie lubi ;)) wszystko do scrapu, do decu,
 ogólnie to wszystkie,
bo przecież wtedy mam okazję spróbować czegoś nowego :)


7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

Tylko wisiory i bransoletki,
 niby uszy mam przekłute, ale kolczyki noszę bardzo rzadko 
ale nie macie się czym martwić mam 2 córki więc poradzimy :)
No nie powiem jak jest okazja i "kreacyję"przychodzi włożyć,
 to założyć trzeba coś elegantszego czyli bliżej szyi :DD

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Motywu nie mam,
 ale zdecydowanie w domu jest to kolor biały jako dodatek :)  (wiem to nie kolor)
ale dodatki białe w mieszkaniu wszędzie będą pasowały :)

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)

kawa z mlekiem bez cukru ;)),
 herbatę też bez specjalnych preferencji więc luzik :)

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..

eeeeeee............. no nie mam "najbardziej" wszystko po prostu, 
bo jak mi nie pasi to mój M. pochłonie lub córki :DDD

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

może być oby nie romans typu harlequin
( domownicy mają szeroki rozrzut)
ja osobiście Cook, Watson, Coben

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?

raczej nie dziękuję


13. Chciałam jeszcze dodać....

Nie trawię u siebie w domu motywów ludowych "skansenowych" folkowych, 
nie mam szydełkowych serwet . serweteczek, dlatego bez urazy , ale nie chciałabym trzymać tego gdzieś głęboko w szafie, no chyba że serwetka do koszyczka na Wielkanoc to jedyny wyjątek.
Jeśli to się zmieni na pewno wprowadzę korektę
Ogólnie przecież zawsze można się dogadać nie??


14. Urodziny mam 13 sierpnia a imieniny 17sierpnia


Więc widzicie kochane, nie kłamałam jak Wam pisałam, 
" co zrobisz będzie dobrze"

22 komentarze:

  1. hejka! Wrzuciłam wreszcie metryczkę, ale sprawdź jeszcze, czy wszystko hula- buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadam ze spóźnionymi życzeniami urodzinowymi i podziękowaniami za udział w moim candy :) Dziękuje i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, no proszę, miło było poczytać :)
    spóźnione urodzinowe i imieninowe życzenia w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna kandydatka na wymianę! :) Ze mną by było dużo gorzej bo wybredna jestem, ale folk lubię :D Przerąbane mieć daty urodzin i imienin tak blisko siebie, pewnie zawsze wspólne prezenty :D Ja składam Ci podwójne spóźnione życzenia wszystkiego naj naj naaaajlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no masz imieniny w tym samym dniu co mój "Stary" urodziny- chyba zapamiętam ;D
    i nie rozumiem co ty masz do folku i serwetek, ja je kocham miłością ogromną:D
    ale rozumiem
    gorące, choć spóźnione życzenia przesyłam razem z cmokami i uściskami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Twój stary jak moja córka 😊 młodsza ( urodziłam ją sobie na imieniny i to w domu, mój M.odbierał😎)

      Usuń
  6. No wreszcie! Długo się broniłaś przed tym. Ale lepiej późno niż wcale :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej późno niż wcale - przesyłam najserdeczniejsze życzenia urodzinowo-imieninowe i dziękuję za wizytę i komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również spóźnione życzenia podsyłam szkoda ze wcześniej nie wiedziałam. ja też mam mam odstęp od imienin do urodzin bo tylko 10 dni, ale moglo być gorzej bo w imieniny miałam się urodzić... mam problem z poczta wiec mam nadzieję ze tu odczytasz:) 10d/1. reszta ok. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohoho! Wszystkiego najlepszego! :) Fajnie jest dowiadywać się o upodobaniach i porównywać z własnymi :) Pozdrawiam ode mnie deszczowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj widzę że Ty sierpniowa jesteś,to tak jak Ja :)
    Przesyłam spóźnione,ale serdeczne życzenia i pozdrawiam cieplutko :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej sis, na to wszystkiego naj naj naj z okazji urodzin i imienin<3
    Całuski i tulaski {PBT}

    OdpowiedzUsuń
  12. No to uściski z okazji tych niedawnych urodzin i imienin :-)
    Podoba mi się odpowiedź na pkt. 4 :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że i Ty masz metryczkę Kochana :* Dobrze wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 100 lat! Cukiereczków, kwiatuszków, buziaków moc:) Bez serwetki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze czasem dowiedzieć się coś niecoś o sobie. Wszystkiego najlepszego Anitko z okazji urodzin i imienin - życzenia spóźnione ale szczere i z serca płynące. No i buziak za Cobena!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak mocno spóźnione tak bardzo szczere życzenia:-)
    A co do folku i serwetek to się nie martw i bierz, jak by co to ja przygarnę każdą ilość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu zrobię Ci skrzynkę i będę odkładać ;**

      Usuń
  17. kawa z mlekiem - to ja rozumiem!
    ale jak bez cukru.... :-P

    OdpowiedzUsuń
  18. To Anitko spóźnione życzonka przyjmij prosze: zdrowka, uśmiechu, radosnych chwil w gronie rodziny i przyjaciół oraz mnóstwa weny i ciekawych pomysłów!!!

    I fajnie ze w metryczkę szczerze napisałaś!!!
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.