środa, 6 września 2017

Wybieram się z Gośką...

..... na wesele.
Nom :DD ja nie żartuję,
Jak to będzie? Poczekajcie chwilę :)

Dobra, ostatnio obiecałam Wam,
 że będzie robótkowo.
Chociaż doba ma godzin ile ma
nijak wydłużyć się nie chce-
udało mi się podłubać w rurkach i wstążkach.
Okazje miałam dwie,
a że w obu przypadkach wesele
no to co ja mogłam zrobić-
no przecież wózki ;))
W moim regionie jest zwyczaj w czasie oczepin
zbierania przez młodych "na wózek"
i na tę okoliczność powstały dwa identyczne komplety.
Wiem jeden to falstart, 
ale jestem na 100% pewna,
że nikt z moich znajomych tu nie zagląda, 
poza tym młodzi to moi sąsiedzi
i sami sobie takie wózki zażyczyli :)))
Z góry przepraszam Was za jakość zdjęć,
jednak lepszych nie będzie :)
no może uda mi się złapać je w "akcji" :))
wtedy dołożę fotki.









Na szybko jeszcze robocze zdjęcia wózków
które zabrała ze sobą moja córka,
niestety kończyłam je w piątek w nocy-
w sobotę poszłam rano do pracy 
 zapomniałam poprosić o zdjęcia, 
więc mam tylko takie:






Wracajmy jednak do początku.
Jak to ja idę z Gośką na wesele?
 A tak, to.
Poprosiłam Gosię  żeby zrobiła mi
kartkę na wesele do syna mojej
kochanej "somsiadki" Ani
(dla nich robiłam wózki właśnie)
i Gosia w dobroci serducha
obdarowała mnie takimi oto cudnymi pracami






Gosiu - dziękuję, dziękuję ,dziękuję,
no i zabieram cząstkę Ciebie ze sobą w sobotę :))

Wózki to prezent, więc zgłaszam je do Reni





Kochani dziękuję za to, że JESTEŚCIE
za wszystkie ciepłe słowa pod poprzednim postem.
{TBP}










37 komentarzy:

  1. Wózki są ekstra :) Rzeczywiście u nas jest taki zwyczaj , że zbiera się " na wózek " :)
    My zebraliśmy na naszym weselu na porządne dziecięce" BMW":)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i popatrz doba ma nadal 24 h ale udało Ci się wskoczyć na blogusia co mnie bardzo cieszy . Do tego jeszcze z cudną praca , bo wózki są genialne . Kiedyś dawno temu popełniłam jeden taki wózek, ale obok Twoich nawet stanąć nie może. Są genialne, pięknie wyplecione i ozdobione. Kwiatuszki za wstążek są przepiękne. Gosi kartki dopełniają całości !!
    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wózki pierwsza klasa, oby szczęście przyniosły :) Karteczki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wózeczki - bardzo mi się podobają, są pięknie przystrojone, ale nie "przedobrzone". Na pewno się spodobają, nie ma innej opcji! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wózeczki i karteczki. Udanej zabawy z Gosią 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Sis kochana, wózeczki są wspaniałe. A może wywróżą bliźniaki:)
    Piękne karteczki podarowała Ci Gosia.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wózki :) Udanej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ze jesteś;D
    a wózeczki są super, u nas są oczepiny, ale wózkowego już nie zbiera
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, że w sobotę idziemy??? A ja bez sukienki ;) Wózeczki superaśne! Buziaki kochana :)Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe wózeczki!:) Karteczki od Gosi również cudne!
    Dobrej zabawy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jaki piękny zestaw na weselicho dla młodych! Anitko mimo 24h doby jednak dałaś rade!!! Zuch dziewczyna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anitko! Bardzo śliczne wózeczki zrobiłaś,Wspaniały prezent - Pozdrawiam Gorąco i dobrej zabawy na weselu

    OdpowiedzUsuń
  13. O rajuśku jakie cudne te wózki.....:)
    A kartki już podziwiałam u Gosi - cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anitko no cud malina te twoje wózki-ach że też nie wychodzę za mąż zamówiłabym sobie haha.
    Piękne karteczki Gosi. Udanej imprezki, szalej do rana, baw się dobrze i z nowymi dziełami do nas znów zawitaj:-) Tulaski:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach jak CI zazdroszczę, bo ja mam też na sobotę zaproszenie na ślub, a niestety z kilku względów na nim być nie mogę, jak pech to pech :(
    Wózki są przepiekne i takie dopracowane, normalnie cud, miód i malina :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie uplotłam wózeczka:-) Dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne!! Oj już dawno nie pokazałaś nam takich cudeniek:)) Udanej zabawy!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. an miraculous miracle raspberries your carts that i'm not going to marry myself would haha
    beautiful sticky notes. happy party, crazy for morning, have fun and new works come to us again

    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń
  19. Wózki są rewelacyjne! Udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wózki :-D Karteczki też śliczne do kompletu :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Anitko,wózki i kartki przecudne :) Udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko,czy wszystko u Ciebie w porządku,coś milczysz ostatnio?

      Usuń
  22. Ależ precyzyjna robota. Nie wiem, jak Ty to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne wózki zrobiłaś! Dla mnie za trudne :( Podziwiam za precyzję i za ... za całość po prostu :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ te wózeczki są piękne,wspaniały pomysł i świetne wykonanie,Anetko:)
    A karteczka jest cudna :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochane wózeczki,zawsze mnie zachwycają! Pozdrawiam Cię Anitko serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe te wózeczki, karteczki również!
    Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne ozdobiłaś i wykonałaś wózeczki .Piękne prace .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Tudo lindo!
    As caixas são maravilhosas!
    bjs

    OdpowiedzUsuń
  29. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.