piątek, 6 stycznia 2017

"Zakochańce" z jemiołą do Uli :))

Witajcie :**

Na początku chcę życzyć wszystkim
dla których zaczyna się dziś magiczny
czas Bożego Narodzenia
zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt.

Kochani na dworze cudnie
słonecznie, wszystko bielusieńkie
i jak na zimę przystało mam dziś -17  (godzina 14 :))
Każda pora roku ma swoje uroki.

Wczoraj skończyłam kartki do Uli,
matuchno sama siebie nie poznaję,
czasem mam wrażenie że "czacha dymi"-
wiem, przyjdzie taki dzień ,
 że nic mi się nie będzie chciało robić :DD
poza tym do Danusi dalej nie wiem co zrobić :((
mimo Waszych podpowiedzi.
Dobra już nie gadam.
kopalni znalazłam grafiki, no nie mogłam się oprzeć.
Sami zobaczcie, czy te zakochańce nie są słodkie ?
Zakochańce pod jemiołą stoją więc do Ulci pasuje,
 pasek z papieru zrobiłam,
z 5 lat temu kupiłam w lidlu zestaw kaletniczy
w końcu doczekał się i nawet nie najgorzej wyszło 
jak na początek.
Jak już szukałam  jemioły ,
znalazłam jeszcze kilka, a że nie mogłam się zdecydować
zrobiłam jeszcze dwie kartki.

nic wielkiego, brystol, grafika, pianki 3d


No i ostatnia.
Bardzo podoba mi się tapeta jaką dostałam
od Basi Pawlak i postanowiłam użyć ją jako tło.
Hmmm próbowałyście nakleić coś na 
tapetę tkaninową ze strukturą ?
Łatwe nie jest, starałam się z magikiem nie przesadzić
jakoś się udało,
grafika z kopalni, wstążka od Renaty Walczak
(zapakowała nim paczuszkę, 
u mnie nic się nie marnuje, 
poza tym jest piękna)
zegarek od Małgosi Burczyk
o i wyszło takie cuś


Wszystkie trzy maja jemiołę,
więc razem wysyłam do Uli



 Trzymajcie się cieplutko,
dziękuję za waszą obecność,
i witam serdecznie nowe obserwatorki
mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej.
Pomalutku, powolutku szykuję się
 do rozdawajki wśród zaglądaczy
więc bądźcie czujni jeśli macie ochotę na słodkości.
Miłego świętowania.
{TBP}

58 komentarzy:

  1. Kochana pierwsza kartka jest urocza :) a Ty wiesz, że co roku u nas jemioła była zawsze gdzieś zawieszona coby bezkarnie się cmokac :) a w tym roku nie ma :/ hmmmmmm.... tak to jest jak się choruje przed Świętami :/ chociaż zawsze kupowałam od takich dwóch Chłopaków co po domach z tym chodzili a teraz ich nie było.
    Pozostałe kartki też piękne :*
    Buziaki :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie skubańcy pomyśleli, ze już dosyć się nacmokałaś :))
      Buzaiki.

      Usuń
  2. Świetne wszystkie, ale najpiękniejsze te zakochańce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od nich się zaczęło, dziękuję za odwiedzinki, pozdrawiam.

      Usuń
  3. Anitko piękne karteczki stworzyłaś :) i aż trzy! wszystkie mi się podobają :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko zaszalałaś z karteczkami,cudne te grafiki i świetne ich wykorzystanie.
    Z bałwankami jest rewelacyjna,jak nie będziesz miała co z nią zrobić ,to poproszę na przyszłe święta haha:)Żartuję oczywiście ,ale lepsze to niż smęcenie i nudzenie,no nie ?
    Dziś mam dziwny humorek,więc uważaj mogę wypisywać głupotki:)
    Buziaki popołudniowa porą zastawiam i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, dziwny masz humorek :)))) toż jeszcze nigdzie nie widziałam żebyś smęciła :)), ha zobaczysz za rok dopiero co dostaniesz :)))- niespodzianki by nie było.
      Buziaki

      Usuń
  5. Superaśne!! Ale bałwanki najbardziej :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko powaliłaś mnie na łopatki tymi karteczkami, wszystkie trzy są tak cudne że nie umiałabym wybrać jednej tej naj. Każda ma w sobie tyle uroku a i skomponowałaś je wspaniale.
    Co do bombardowania-nie martw się ja też jak na razie nie mam pomysłu-zresztą ba nie mam jeszcze nawet takowego pudełka z okienkiem,trzeba po jakiegoś cuksa się udać może wtedy pomysł się narodzi. Buźka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prócz opakowania z okienkiem będzie dodatkowy kilogram :DDD ale czego się nie robi dla Danusi.

      Usuń
  7. Śliczności! Bałwanki i piesio urocze, ale najbardziej uwagę przykuła karteczka z zegarem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łomatko, szalejesz! ...hehe. Cudowne grafiki, przepiękne karteczki! Każda mi sie podoba, bez wyjątku!
    Buziaczki Anitko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kopalnią, a sielankowa! Moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, karteczki są super, ale zakochańce najlepsze. Aż im zazdroszczę:)
    Klejenie tapet to prawdziwe wyzwanie:)
    A ja też mam zimę i mrozek:)
    Buziolki serdeczne<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczki:) Moją faworytką jest ostatnia...U nas aż tak mroźnie nie jest i dobrze:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Anitko!Wszystkie karteczki Śliczne ale zauroczyła mnie ta ostatnia - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki. Bałwanki całuśne:) Ale karteczka z domkiem wymiata - jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziw, że się nie rozpuściły :))
      Powiem Ci po cichu, że ta ostatnia też mi się podoba bardzo :))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  14. A niech Ci kochana "czacha dymi" jak najwięcej i jak najczęściej skoro dzięki temu takie śliczności tworzysz :) Karteczki świetne a grafiki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki dymi trzeba robić :))
      Buziaki , pozdrawiam.

      Usuń
  15. cudne karteczki Cieszę sie ze używasz moich tapet

    OdpowiedzUsuń
  16. Anitko, świetne kartki!
    Zachwycam się tymi podwójnymi grafikami, a pasek jest odlotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki cudowne jak zawsze :) Podziwiać tylko :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Też byłam w kopalni, urobek mam całkiem pokaźny , ale o dziwo całkiem inny niż Twój :-)
    Bałwaniątka pod jemioła są genialne!!A ten widoczek miodzio i malinki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe te kartki :) A jakie piękne grafiki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta zegarowa ma świetny klimacik, a zakochańce przeurocze :) Fajny pomysł z tapetą :)Pozdrawiam Noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co jedna, to ładniejsza :) Bardzo fajny pomysł z paskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba rzeczywiście u Ciebie dymi pomysłami i kopiesz energią, podziwiam;)
    śliczne karteczki:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale szaleństwo ,aż trzy kartki ,chyba muszę coś dorobić ,żeby od Was nie odstawać ;-))) Piękne grafiki ,najbardziej zauroczył mnie domek ,bo lubię takie zimowe pejzażyki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Anitko swietnie sie wywiązałas z zadania, ostatnia i zakochana bomba!!! Wszystko jeszcze przede mna wiec sciskam i lecę poki co ogarniać dalej domostwo, uspokaja Zosie to muszę korzystać :) papa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne karteczki wykonałaś :) Zakochańce są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne kartki , mnie podobają się wszystkie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja czach tylko dymi, moja to się już przypala;-) Super karteczki, pełna "profeska" a zakochańce rzeczywiście przesłodkie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anitko, śliczne te Twoje karteczki, trzecia cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczne karteczki. Ta z psiakiem...aż się uśmiechnęłam na jej widok. Ale najbrdziej zachwyciła mnie karteczka z ośnieżonym domem. romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anitko karteczki są śliczne:) A zakochane bałwanki przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne karteczki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne grafiki, kartki wyszły świetnie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Karteczki przepiękne i bardzo pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne kartki, ta z paskiem bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale śliczniutkie karteczki :)
    A z zakochanymi bałwankami cudnaaa !!!
    NO i ten pasek ...Rewelka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. >>>>>>>>>>>Śliczne. Zakochane bałwanki rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. O jejku jakie one piękne! Przy ostatniej kartce musiałam więcej powietrza zaczerpnąć-CUDOWNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne i wesołe karteczki. Bałwanki najweselsze! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.