piątek, 13 stycznia 2017

Hardcorowe kolorki Danusi.

Witajcie :***
Dziękuję za wszystkie życzenia zdrówka:))
Podziałało.
Wiecie co, wczoraj nerw mnie złapał.
Dostałam sms- łańcuszek
dziecko choruje na białaczkę, potrzebna krew BRh-
nazwisko i nr.telefonu, 
z prośbą o przesłanie dalej.
Nigdy nie reaguję na łańcuszki- tak sobie postanowiłam
ale tu treść  wyłączyła mi alarmową żarówkę.
Mam ARh+więc rozesłałam smsy.
Po 2 godzinach dostałam info, że to nie prawda,
ktoś gdzieś wymyślił to sobie i poszło w świat.
Do głowy mi nie przyszło żeby zadzwonić do tej osoby której nazwisko i telefon było w smsie.
Naprawdę nóż otwiera się w kieszeni
na myśl o takim żartownisiu.
Nie ja jedna się nabrałam,
Mimo wszystko wierzę
że WARTO POMAGAĆ.
Dobra wstęp mi się rozciągnął.


Wczoraj siadłam i zrobiłam małe cuś 
Szary kolor lubię,
kiedyś ubrań miałam dużo
teraz trochę mniej.
Córki robiły remanent w szafach
i szara  krótka kurteczka z eco skórki 
dostała mi się z dedykacją
" jest poprzecierana- może ci się przyda"
Oczęta moje błysnęły
wiedziałam, że przerobię na Danusiowe kolorki
tylko co ja z tego zrobię??
Strasznie kusiła mnie 
no i uległam.

Do Danusi  wybrałam zestawienie szary i żółty
bez czerwonego i niebieskiego.
Dodatkowo jest zielony, beżowy- sizalowy sznurek
z którego zrobiłam makramową opaskę ,
szara skórka przyklejona na kej butapren do zakrętki
a na to wszystko różne takie :))


Na kartkę do Hubki mam jeszcze chwilę 
może coś wymyślę
na początek słoiczek na monetę na znaczki.
 Mam nadzieję , że Danusia zaliczy zestawienie kolorów
a Ewcia przyjmie do zabawy.
Banerki i mykam do żabola.



PS. Korzysta ktoś z Was z telefonu Lumia?
Ja od 3 lat, dotąd byłam zadowolona
wczoraj Google zablokowało  mi usługi na tym telefonie
 Wam też?
Jeśli zablokuje mi pocztę ( a tak się dzieje dziś czytałam), będę musiała włączyć moderację,
 żeby nie przegapić żadnego komentarza-
dotąd z automatu przychodziły mi na telefon.

Białych ferii zimowych Wam i sobie życzę
właśnie wystartowały-
córki wróciły do domu ze szkoły :))

Dziękuję za to, że jesteście.
{TBP}

53 komentarze:

  1. Cudaśnie przyozdobiłaś ten słoiczek, Anitko!
    Wygląda bardzo elegancko i wiosennie, i radośnie :-)
    A żartownisiów nie brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko, piękna i jakże pomysłowa dekoracja;) W życiu nie wpadłabym na taki pomysł? Super praca;) Żabon ją połknie w mgnieniu oka;) Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko cudnie ozdobiłaś ten słoik ,mimo tych bardzo ciemnych szarości(pewnie niektórzy zobaczą nawet czarny kolor) wygląda energetycznie i słonecznie.Mój słój może się schować ,zresztą sama zobaczysz niebawem ,ale też nie miałam czasu,aby pieścić słoik w łapkach haha :)
    Co do smsów dziś czytałam akurat o takowych ,dokładnie tutaj http://ki24.info/pl/11_wiadomosci/4690_sms_z_prosba_o_pomoc_dla_chorego_dziecka_to_lancuszek.html
    Człek chiałby pomóc a tu na każdym kroku trzeba się pilnować i jednak sprawdzać .Na szczęście ja nie dostałam ,bo kto wie czy nie zrobiłabym tak samo jak Ty.W łańcuszki żadane się nie bawię bo dla mnie to nie zabawa.
    Za to dziś komuś zachciało się podrywu i dostałam taką wiadomość hahaha,ach lepiej nie gadam co tam było ,niektórzy mają pojechane i tyle:)
    Idę bo rozpisuję się i mój komentarz będzie dłuższy niż Twój post.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja łańcuszków tez nie traktuję poważnie - kurczę ten jeden raz...
      Dobrze, ze Szefowa zalicza 😁

      Usuń
  4. Ja się nie bawię w łańcuszki i szczerze mówiąc olewam wszystko co mi przychodzi na telefon z nieznanych numerów.... Słoiczek jest super! Fajnie, że przyłączyłaś się do zabawy :)
    P.S. Widziałam, że strasznie dużo amatorek fioletowego koloru ;) tylko ja jakaś taka nie tego jestem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja sms dostałam od znanej osoby😊 - ona też została oszukana.
      Mi fiolet nie przeszkadza.
      Buziaki.

      Usuń
  5. O tym łańcuszku czytałam, aż przykre że tak naciągają ludzi...
    Ależ odjechany słoik. Super pomysł z makramową opaską. Całość wygląda niezwykle dekoracyjnie i w dodatku obrobiłaś dwie zabawy - sprytna i zdolna kobietka z Ciebie :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancki słoiczek i to z czego??
    Wyobrażam sobie ten błysk w Twoim oku :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łańcuszki są bleeeeeee..... nie wierzę i nie wysyłam. Jak można w ogóle tak zażartować?! To bez serca trzeba być.... aj szkoda słów.
    Słoik uroczy :* wygląda jak wiosenny ogródek :)
    Ja się ciągle waham z Ewciną zabawą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sis kochana, Twój słoiczek jest cudny i taki słoneczny, pomimo tej diabelskie szarości.
    A ja właśnie dziś dostałam takiego SMSa, chyba on krąży wszędzie. Ludzie czasami mnie zadziwiają niekoniecznie pozytywnie.
    Ale i tak warto pomagać!
    Buziolki {PBT}

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie przyozdobiłaś słoiczek -ciekawie wygląda takie zestawienie kolorów:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anitko słoiczek taki wiosenny - śliczny:)
    Niestety co do sms - to nie ustrzeżemy się przed oszustami...coraz ich więcej niestety...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten słoik wygląda teraz niesamowicie. :-)
    Co do smsa. Jakiś czas temu czytałam, że te łąńcuszki powstają jako wyłudzacze danych. Jeden z mailowych krąży po sieci od jakoś 10 lat i tylko się imię dziecka co jakiś czas zmienia.
    I... Mam Lumię i google nie robi mi z nią żadnych problemów. Aż sprawdziłam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Anitko! Ślicznie udekorowałaś sobie ten słoiczek - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Anitko słoiczek super i sprytnie zrobiłaś z niego diabelskie szarości .Fajny pomysł z tą plecionką makramową ze sznurka.
    Moja córka zanim coś wyrzuci tez mnie najpierw pyta czy mi się nie przyda :-)
    łańcuszki olewam totalnie , ale staram się pomagać, czasem też trafię na ściemę, ale wolę raz wyjść na frajera niż odmówić pomocy komuś potrzebującemu.
    Mam też Lumię i pierwszy raz słyszę żeby google coś blokowało. Zablokować to Ci może operator a nie google. Ale...jak dawno nie wyłączałaś telefonu to zrób to , czasem niktóre aplikacje sie blokują po aktualizacjach . Restart telefonu zawsze pomaga !
    Daj znać czy pomogło :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się u Ciebie wiosennie zrobiło:) A to za sprawą tego radosnego żółtego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słoiczek jest super!
    bardzo mi sie podoba, to połączenie i zestawienie materiałów i kolorów.
    Mam Lumię i nic mi nie zablokowało, ale ja przeważnie pozostawiam do całkowitego wyładowania baterii i potem samo sie wszystko aktualizuje:)

    Co do sms-ów to potem się dziwimy, ze na prawdziwy apel jest mały odzew- zachowanie tego palanta, który to wymyślił jest niewybaczalne i świadczy tylko o jego głupocie.
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super słoik! Podoba mi się, taki wiosenny! A w łańcuszki przestałam się bawić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ozdobiony słoiczek!
    Tylko w ostatim miesiącu dostałam chyba 5 różnego typu łańcuszkowych smsów, o potrzebnej krwi również i pewnie wysłałabym dalej(sama mam BRh+), bo ten akurat nie wyglądał podejrzanie, ale najpierw nie miałam czasu, a później dowiedziałam się że to przekręt. Przykre.
    Pozdrawiam Anitko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego, że nie wyglądał podejrzanie przesłałam dalej :)

      Usuń
  18. Przede wszystkim Anitko gratuluję Ci pomysłu - jest znakomity. Wiosenny bukiecik wygląda prześlicznie i radośnie. Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny słoiczek w diabelskich szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawa słoiczkowa dekoracja, wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Zacznę od końca. Takiej komórki nie używam, więc nie pomogę. Ale jeżeli masz w domu laptop albo komputer, to wszystkie komentarze mogą przychodzić na maila, więc żadnego nie przegapisz. Chyba że korzystasz tylko z internetu w telefonie, to gorzej.
    Słoiczek sobie zrobiłaś bardzo gustowny, podoba mi się ta jego kwiatowa ozdoba :)
    A na temat głupich żartownisi to aż szkoda słów.... Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się bardzo podoba Kochana, lubię takie ozdóbki :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Alez wiosennie się u ciebie zrobiło. Pięknie udekorowany słoiczek. 😃
    Łańcuszki wszelakie omijam szerokim łukiem. Głupi żart
    Niestety ci do Lumii nic nie poradzę ☹️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy na dworze szaro, buro i ponuro chce się słońca :))
      sms nie wyglądał na łańcuszek i to mnie zmyliło.
      Buziaki, dziękuję za odwiedzinki kochana.

      Usuń
  24. To cuś jest bardzo ładne Takie wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i odwiedzinki u mnie :))

      Usuń
  25. Wiosna już u Ciebie, aż radośniej się robi na duszy. Sprytnie, bardzo pomysłowo i pięknie to sobie wymyśliłaś.
    Na szczęście łańcuszki omijają póki co mój telefon. Dawniej przychodziły na maila, ale ignorowałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Słoiczek niesamowity! Widzę, że bardzo pragniemy wiosny! Chociaż szarości to bardzo wesoło, pozytywnie:) Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wygląda ten słoiczek jak bukiecik wiosennych kwiatków :-)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie ozdobiłaś swój słoiczek,dół jak suknia balowa i jeszcze te kwiatki piękne na górze.A jeżeli chodzi o sms-to jaką trzeba być [przepraszam za słowo]łajzą,żeby coś takiego robić,szkoda słów

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pomysłowe diabelskie szarości , a co do sms to też dostałam ,ale zignorowałam i jak się okazało słusznie bo i tym razem naciągane to było >

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie przystrojony słoiczek :) A pomagać warto, zawsze :) A na żartownisiów nie ma rady, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny słoiczek.
    Też widziałam to ogłoszenie. A później okazało się, że to jakaś lipa. Nie wiem po co to ktoś zrobił i co miał na celu.
    Ale masz rację, warto pomagać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie ozdobiłaś słoiczek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny pomysł :) Słoik wygląda intrygująco i ekstrawagancko, ale naprawdę świetnie :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wyzwanie, to nasza blogowa zabawa karteczkowa :))))
      Buziaki, dziękuję za odwiedzinki.

      Usuń
  34. Pięknie ozdobiony słoiczek w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super śliczny pomysł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna ozdoba słoiczka :) Wygląda bardzo dostojnie w tym ubranku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Słoiczek nabrał życia:) pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś mi się marzyły wszystkie słoiki w domu tak wyjątkowo ubrane :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale fajniutko wygląda makrama z tego sznurka! :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.